AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Hei! jeg har en bachelor i økad og betaler ned på lån fra lånekassen. Vurderer nå etter mange år i jobb å ta en bachelor i psykologi på nett. 3 år med 60 studiepoeng. Jeg er 28 år. Kan jeg fortsatt få studielån? Jeg skal jobbe fulltid vedsiden av med årslønn på ca 400.000. Hva skjer evt med lånet jeg har fra før av, blir nedbetalingen pauset? Noen som vet? Anonymkode: 38eb2...1ff
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei! jeg har en bachelor i økad og betaler ned på lån fra lånekassen. Vurderer nå etter mange år i jobb å ta en bachelor i psykologi på nett. 3 år med 60 studiepoeng. Jeg er 28 år. Kan jeg fortsatt få studielån? Jeg skal jobbe fulltid vedsiden av med årslønn på ca 400.000. Hva skjer evt med lånet jeg har fra før av, blir nedbetalingen pauset? Noen som vet? Anonymkode: 38eb2...1ff Du har rett på tilsammen 8 år med studielån fra Lånekassen. Så ja, du har rett på mer lån. Lånet du tar opp nå vil legges til det beløpet du skylder fortløpende, semester etter semester. Du slutter selvsagt å nedbetale nå dersom du er mottaker av nytt lån. Anonymkode: 03586...4a2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Alt dette er klart og greit forklart på hjemmesiden til Lånekassen. Anonymkode: f6ce2...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå