Gå til innhold

Psykologen min inviterte meg ut på middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble smigret  av dette og føler meg helt spesiell. Vi har god kjemi og de samme verdiene og holdningene om livet. Men han da jeg måtte bytte terapeut først. Fantastisk og møte kjærligheten i terapi😻 

Anonymkode: d9c4d...582

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det fantastisk å møte kjærligheten i terapi?

Anonymkode: 5321d...ca2

• Liker 9
Skrevet

finnes ikke greit. skal rapporteres inn. du bør vite bedre enn å gå på en slik date, forstår det kan være smigrende etc - men prøv å se baksiden ved det. 

• Liker 16
Skrevet
SidFernwilter skrev (3 minutter siden):

finnes ikke greit. skal rapporteres inn. du bør vite bedre enn å gå på en slik date, forstår det kan være smigrende etc - men prøv å se baksiden ved det. 

Hva er ikke greit? Jeg fikk en invitasjon. Ts 

Skrevet
SidFernwilter skrev (16 minutter siden):

Hva er baksiden??? Her finnes der bare masse muligheter!! 

Skrevet

Enda en ting som aldri skjedde.

• Liker 45
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva er ikke greit? Jeg fikk en invitasjon. Ts 

Sikker på at psykolog ikke heller sa at du skal øve på noe med angst ved å ut å spise? Sikker på at psykolog skulle være med som en date? 

Anonymkode: 17e33...78c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker på at psykolog ikke heller sa at du skal øve på noe med angst ved å ut å spise? Sikker på at psykolog skulle være med som en date? 

Det er jeg helt sikker på. Dette kunne ikke misforståes. Hva med og være glad på andres vegne. Han sa vi kunne treffes som venner og ta veien derfra. Vi har alltid hatt en helt spesiell tone mellom oss. 

Skrevet

Ville vært skeptisk. Han er svært uetisk i dette tilfellet. Vet du om han har historie med pasienter? Svært mange føler de får en spesiell kjemi med psykologen, han vet, å forstår, tross alt det meste du utleverer. Råder deg til å være tilbakeholden inntil videre. 

Anonymkode: 118cf...eec

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville vært skeptisk. Han er svært uetisk i dette tilfellet. Vet du om han har historie med pasienter? Svært mange føler de får en spesiell kjemi med psykologen, han vet, å forstår, tross alt det meste du utleverer. Råder deg til å være tilbakeholden inntil videre. 

Anonymkode: 118cf...eec

Nei ikke så vidt meg bekjent. Han er den eneste jeg har åpnet meg gjennom et helt liv. Du mener jeg skal si nei til dette?? På bakgrunn av hva da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er jeg helt sikker på. Dette kunne ikke misforståes. Hva med og være glad på andres vegne. Han sa vi kunne treffes som venner og ta veien derfra. Vi har alltid hatt en helt spesiell tone mellom oss. 

Fordi det er noe med maktposisjon i forholdet. Men værsågod, utsett deg selv for dette. Må huske å bytte psykolog da. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så det er helt i orden for deg at du faller for en type og så havner han i fengsel og uten jobb?

Anonymkode: 8755e...ae9

Hva er det som er straffbart med å gå ut og spise en middag sammen? Klart jeg blir smigret men jeg har jo ikke giftet meg med personen🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det som er straffbart med å gå ut og spise en middag sammen? Klart jeg blir smigret men jeg har jo ikke giftet meg med personen🙄

Det er ikke noe å bli smigret over. Han ser vel at du er sårbar og lett å utnytte.

Anonymkode: 0e574...3b7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke noe å bli smigret over. Han ser vel at du er sårbar og lett å utnytte.

Anonymkode: 0e574...3b7

Jeg er ikke sårbar eller lett å utnytte nei. Men takk for omtanken. 

Skrevet

Jada, du er så spesiell at han vil miste lisensen sin for deg. De få psykologene som holder på sånn er alle overgripere.

Anonymkode: cf012...e01

• Liker 6
Skrevet

Jada, du er så spesiell at han vil miste lisensen sin for deg. De få psykologene som holder på sånn er alle overgripere.

Anonymkode: cf012...e01

Vi er to voksne mennesker. Herregud. Verken snakk om sex giftemål eller noe. Kun vennskap. Så ser vi hva som blir veien videre. Jeg må være ekstrem spesiell siden han utsetter seg selv for dette, hvis det er så ulovlig. Jeg tenker han vet godt hva som er lov og ikke. 

Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

Ønske drøm som føles mer ekte når en deler det med noen og får respons 

Anonymkode: 77242...149

• Liker 2
Skrevet

Ønske drøm som føles mer ekte når en deler det med noen og får respons 

Anonymkode: 77242...149

Det er ikke en drøm. Jeg forstår det høres ut som det, for de aller aller fleste får aldri opplevde dette. 

Skrevet
1 hour ago, Hannah80 said:

Kanskje ikke i dette tilfellet. Men det har dessverre skjedd. Jeg har selv sett det i rl.
Er jo en grunn til at folk reagerer negativt på det.

Anonymkode: 00332...aa7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke en drøm. Jeg forstår det høres ut som det, for de aller aller fleste får aldri opplevde dette. 

Hvorfor skal folk ha ett ønske om å date psykologen sin?

Anonymkode: 292f1...38d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...