Anonym-bruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Skal besøke et familiemedlem i Frankrike om noen dager. Reiser alene, har gjort det flere ganger før, men nå må jeg ta taxi fra flyplassen og inn til byen. Kjenner det stresser meg veldig. Jeg er nok i overkant pessimistisk, og redd. Men jeg bare tenker akt som kan skje. At sjåføren kjører meg feil at han blir ufin. Noen her som har reist alene til paris, tatt taxi? Følte dere at dere var trygge?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Det er mange hundretusen mennesker som reiser aleine i Paris hver eneste dag. Det går nok fint. Hvis du er så redd for taxi så kan du ta en buss. Anonymkode: f0b00...871 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Hvorfor skal du ta taxi fra flyplassen til byen? Ta heller toget inn til byen, deretter kollektivt (metro, trikk, buss) eller taxi fra byen til hvor du skal. Toget fra flyplassen er ikke vrient å finne ut av. Det er heller ikke farlig å ta taxi. Bruk vanlig sunn fornuft. Bodde alene i Paris (reiste dit også alene) over tid og opplevde aldri problemer der. Bare se litt på kollektivkartene på forhånd. Anonymkode: c96da...3e5 1
Anonym-bruker Skrevet 23. november 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal du ta taxi fra flyplassen til byen? Ta heller toget inn til byen, deretter kollektivt (metro, trikk, buss) eller taxi fra byen til hvor du skal. Toget fra flyplassen er ikke vrient å finne ut av. Det er heller ikke farlig å ta taxi. Bruk vanlig sunn fornuft. Bodde alene i Paris (reiste dit også alene) over tid og opplevde aldri problemer der. Bare se litt på kollektivkartene på forhånd. Anonymkode: c96da...3e5 Har tenkt på buss, men det går ikke lenger direkte buss fra flyplassen til togstasjonen, da jeg skal ta tog videre. Tror ikke jeg har tid til å ta buss, med bytte.
Yoshi Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 (endret) Akkurat nå er det veldig greit å ta taxi fra flyplassen om du vil det. De har fastpris og et køsystem. Forresten: hvilke stasjon skal du reise videre fra med tog? Endret 25. november 2021 av Yoshi 1
Skedmotun Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Anonym-bruker skrev (På 23.11.2021 den 7.30): Har tenkt på buss, men det går ikke lenger direkte buss fra flyplassen til togstasjonen, da jeg skal ta tog videre. Tror ikke jeg har tid til å ta buss, med bytte. ja men ikke når du har penger og du skal ha kortreist først til hotell for oppdatere deg selv med busskort og hvo mange reise du skal ha hva anbefalt sterkt enn å være fornuftig på måte noen ganger når man kjører drosje til hotellet og tar en kald dusjen da satanen til Paris kjøler seg litt. Er det lovliug med å bruke kontanter der og man kan foreslå trikk og metro bare fra hudet sitt men ikke praktisk ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå