Gå til innhold

Hvorfor er hun sammen med meg egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og kona har brukere her inne. Og det har skjedd oftere og oftere at hun kommenterer om ting som tenner henner og/eller som hun ser på som kvaliteter hos menn som hun finner attraktivt.

Problemet mitt er at jeg kjenner meg ikke igjen i noen av tingene hun beskriver. Alt i fra ytre attributer, indre verdier, til hva jeg jobber med og hva jeg faktisk bidrar med. 

Har snakket med henne om det, men ho begrunner det med at ho bare tøyser på kvinneguiden. Men jeg sitter jo med en indre uro allikevel, for klarer ikke legge fra meg tanken om at det må jo være sannhet i det hun skriver. Jeg ser jo at hun tuller i andre tråder, men i disse trådene om hvem du vil ha sex med, er dennebmannen pen, hvilke kvaliteter liker du og hva slags yrker syns du er attraktiv osv så føler jeg ikke at hun tuller på samme måte.

Noen som har opplevd det samme eller har noe råd? Kjenner at det påvirker meg veldig..

Anonymkode: 166bb...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logg av kvinneguiden du. Dette gjør seg bare mer vondt enn godt 

Anonymkode: 1452e...5df

• Liker 4
Skrevet

Med mindre du faktisk er et eksepsjonelt attraktivt menneske så må du akseptere at kona di kanskje tenner på andre ting enn deg. Sånn er det bare. Alle tenner på vakre sexy mennesker og rent grovt sett har alle de samme preferanser, nemlig vakre mennesker, og er man ikke like vakker selv så ender man ikke nødvendigvis opp med det man drømmer om. Men man slutter ikke å synes vakre mennesker er vakre. Dette gjelder egentlig alle. Er du en fotballspiller med kvaliteter nok til å spille på Ham Kam så er der der du spiller. Men det betyr ikke at du ikke drømmer om å spille i Premier League, og at du ikke ser på PL-kamper på TV. 

Nå kommer vel noen rødstrømper og skal fortelle at alle mennesker er vakre og folk har forskjellige preferanser, og ja til en viss grad. Men du har 1’ere og du har 10’ere, og det er utvilsomt hvem som er vakrest.

Anonymkode: db138...41e

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Alle tenner på vakre sexy mennesker og rent grovt sett har alle de samme preferanser, nemlig vakre mennesker, og er man ikke like vakker selv så ender man ikke nødvendigvis opp med det man drømmer om.

Ehhh, nei.

Snakk for deg selv du.

Er man vakker selv eller normalt oppegående mentalt, så finnes det gjerne andre og mer spennende ting med en partner enn at de er vakker.

Anonymkode: 638d4...98b

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men man slutter ikke å synes vakre mennesker er vakre. Dette gjelder egentlig alle.

Herregud, som du generaliserer.

Noen av oss drømmer om en partner med IQ over 100. Skjønner at dette ikke gjelder alle. Men noen av oss gjør faktisk det. 

Anonymkode: 638d4...98b

Skrevet

Jeg er ikke interessert i pene mennesker. Jeg liker menn og kvinner med karakter, personlighet og et interessant ansikt. Såkalt pen er komplett uinteressant for min del. Jeg skal ikke utelukke at jeg også kunne ha blitt interessert i en som var veldig pen, selvfølgelig, men det er ikke penheten jeg da blir tiltrukket av først og fremst, men hvorvidt vi har en kjemi.

Anonymkode: bcda7...fb9

• Liker 3
Gjest Kristina666
Skrevet

Kan jo være andre kvaliteter ved deg som hun liker enn de ho nevner på kg. Kan jo og være at hun ser disse kvalitetene i deg selv om du ikke gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...