Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig deprimert. Må lufte tankene mine. Har tatt mannen i å kjøpe thai massasje med happy ending. Vi har 2 barn sammen og vært sammen i mangen år. Han har tidligere  innrømmet å kjøpe dirty snap av andre damer. Hadde ett ordentlig oppvaskmøte den gangen der jeg ba han å legge alle kort på bordet viss vi i det hele tatt skulle ha mulighet til å redde forholdet. Nå nylig fant jeg ut om thai damene. Han sier at han ikke våget å fortelle om disse fordi da hadde jeg gått i fra han.  

Jeg har gitt han masse sex i løpet av årene. Det har ikke vært mangel på det. Han sier at gjorde det for spenningen sin skyld. 

Føler meg utrolig dum og har lyst til å kaste opp. 🤮

Anonymkode: f24e8...557

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har holdt deg for narr og det må dere snakke om. Men hva tenker du om fremtiden? Er åpent forhold aktuelt?

Anonymkode: efb9b...350

• Liker 3
Skrevet

Han har vært utro i tillegg til å kjøpe et annet menneske. God moral, han der. 

Anonymkode: fb766...b37

• Liker 18
Gjest Alterego666
Skrevet

Mannen din kjøper prostituerte. 
Du vet hva du må gjøre.

Skrevet

Svaret er såre enkelt her. 

Som mann selv så kan jeg ikke engang forstå om du i det hele tatt vurderer å fortsette forholdet. 
Han har kjøpt prostituerte...

Anonymkode: ab5a1...208

• Liker 11
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å fortsette forholdet mer nei. 🤮Var villig til å gi det en sjanse forrige gang siden han sverget på at han ikke hadde truffet noen. Gruer meg bare til alt arbeidet rundt samlivsbruddet. Har kronisk sykdom og føler meg veldig sårbar. Har ikke så mye penger til overs heller. 

• Liker 5
Skrevet

Eksdama mi var utro hun også (gift i 2 år) og samarbeidet om barna etc går kjempebra.

Har det så mye bedre i dag og har endelig fått ei dame jeg kan stole på igjen 🙂
Og ikke tenk på penger oppi alt dette her. Det ordner seg ❤️ 

Anonymkode: ab5a1...208

• Liker 4
Skrevet

"Gitt" han sex..?

Anonymkode: 47d6f...10a

• Liker 5
Skrevet

Du skjønner at du må slå opp? 

Hvis du fortsetter å tilgi vil han lære at han bare kan fortsette med dette. Han er ikke bare utro, han misbruker lavbetalte kvinner som er trafficket til norge og lovet jobb som massør og blir tvunget til å tilby seksuelle tjenester fordi sjefen skal ha en stor cut av inntekten deres. 

Anonymkode: 02155...f79

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

"Gitt" han sex..?

Anonymkode: 47d6f...10a

Hvorfor vil noen gi noen sex??

Anonymkode: b083b...bf5

Skrevet

Min mann fikk også sex når han ønsket det, men han har stått i med andre damer bak ryggen min i åresvis.

Kun for spenningens skyld...

Anonymkode: ced6c...ffb

Skrevet

Ryddet for denne regelen: 

* Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. Dette inkluderer også voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt for eksempel rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

Christina, mod

Skrevet

Høres ikke bra ut, men moralsk og menneskelig ville jeg nok realgere mye sterke om partneren var systematisk utro med en eller flere faste partnere enn om han hadde oppsøkt en massasjesalong en gang eller to. Jeg registrerer at enkelte som tidligere har gitt uttrykk forikke å ha synderlige samvittighetskvaler for gjentatt utroskap, tar frem den moralske pekefingeren her. Rett og slett patetisk og uttrykk for den sedvanlige mangelen på selvinnsikt. 

Anonymkode: 0d3fb...db0

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ikke bra ut, men moralsk og menneskelig ville jeg nok realgere mye sterke om partneren var systematisk utro med en eller flere faste partnere enn om han hadde oppsøkt en massasjesalong en gang eller to. Jeg registrerer at enkelte som tidligere har gitt uttrykk forikke å ha synderlige samvittighetskvaler for gjentatt utroskap, tar frem den moralske pekefingeren her. Rett og slett patetisk og uttrykk for den sedvanlige mangelen på selvinnsikt. 

Anonymkode: 0d3fb...db0

Selvinnsikt er jo dessverre noe som er totalt fraværende på dette forumet 🙂

Anonymkode: 221ab...ac1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 17.23):

Min mann fikk også sex når han ønsket det, men han har stått i med andre damer bak ryggen min i åresvis.

Kun for spenningens skyld...

Anonymkode: ced6c...ffb

Har du barn med han.? Det er det som gjør ting ekstra vanskelig for meg. At svineriet hans kommer til å gå utover dem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 6.35):

Er veldig deprimert. Må lufte tankene mine. Har tatt mannen i å kjøpe thai massasje med happy ending. Vi har 2 barn sammen og vært sammen i mangen år. Han har tidligere  innrømmet å kjøpe dirty snap av andre damer. Hadde ett ordentlig oppvaskmøte den gangen der jeg ba han å legge alle kort på bordet viss vi i det hele tatt skulle ha mulighet til å redde forholdet. Nå nylig fant jeg ut om thai damene. Han sier at han ikke våget å fortelle om disse fordi da hadde jeg gått i fra han.  

Jeg har gitt han masse sex i løpet av årene. Det har ikke vært mangel på det. Han sier at gjorde det for spenningen sin skyld. 

Føler meg utrolig dum og har lyst til å kaste opp. 🤮

Dette er jo snakk om massasje og ikke sex. Det at han har fått en runk burde du kunne leve med.

Skrevet
5 minutter siden, UrgentPastor said:

Dette er jo snakk om massasje og ikke sex. Det at han har fått en runk burde du kunne leve med.

TS ignorer denne kommentaren!

Anonymkode: 6ecfc...173

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS ignorer denne kommentaren!

Anonymkode: 6ecfc...173

TS

For all del lytt på damene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...