Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

👆🏻

Han brukte å kose på armen/ryggen/magen min hvis jeg slet med å få sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lyst til å si jeg savner noe som helst. Men jeg savner at han var like spontan og gal som meg. Vi fant på så mye merkelig og gøy. Har ikke møtt noen andre som fyller ut det behovet jeg har for spontan morro som han og akkurat det er TRIST. Han er nok den jeg har aller best minner med. Det føles jo magisk ut når man er stormende forelsket itillegg. Herregud vi gjorde så mye rart at jeg ler fortsatt av å tenke på det. Han fikk frem barnet i meg og det savner jeg veldig.... 😔 men han var ikke helt psykisk frisk og i perioder var han helt grusom mot meg. 

Anonymkode: 434b3...b92

• Liker 4
Skrevet

Jeg savner at det nesten gjorde vondt inni meg når leppene våre var 5mm fra hverandre. Helt elektrisk energi og kjemi. Har ikke funnet det siden.

Anonymkode: 2d8df...9a0

• Liker 4
Skrevet

Sweettalken hans 

Anonymkode: a0572...cb7

Skrevet

Ingenting! 

Anonymkode: 560fa...11e

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har ikke lyst til å si jeg savner noe som helst. Men jeg savner at han var like spontan og gal som meg. Vi fant på så mye merkelig og gøy. Har ikke møtt noen andre som fyller ut det behovet jeg har for spontan morro som han og akkurat det er TRIST. Han er nok den jeg har aller best minner med. Det føles jo magisk ut når man er stormende forelsket itillegg. Herregud vi gjorde så mye rart at jeg ler fortsatt av å tenke på det. Han fikk frem barnet i meg og det savner jeg veldig.... 😔 men han var ikke helt psykisk frisk og i perioder var han helt grusom mot meg. 

😂😂😂 Kokooo.

Anonymkode: 25b9e...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

😂😂😂 Kokooo.

Hvorfor i alle dager er der kokko å savne å ha det gøy ? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor i alle dager er der kokko å savne å ha det gøy ? 

Er du avhengig av at andre underholder deg? Litt mishandling gjør jo ikke noe, var jo så gøy. Du er bare hektet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du avhengig av at andre underholder deg? Litt mishandling gjør jo ikke noe, var jo så gøy. Du er bare hektet. 

Lol. Jeg gjorde det jo slutt og dette er 6 år siden. Jeg ville aldri ha hatt han tilbake. Det går an å savne noen sider av han og hate andre sider. Eller er du fullstendig trangsynt ? Skal du spørre de andre i tråden her om de er avhengig av elektriske kyss, sweettalk og kosing på magen og armen også eller ? 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Lol. Jeg gjorde det jo slutt og dette er 6 år siden. Jeg ville aldri ha hatt han tilbake. Det går an å savne noen sider av han og hate andre sider. Eller er du fullstendig trangsynt ? Skal du spørre de andre i tråden her om de er avhengig av elektriske kyss, sweettalk og kosing på magen og armen også eller ? 

6 år og du skriver om han på et forum, det var nok han som dumpet deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂 ojojoj her har vi en bitterfitte. Han er fortsatt en eks som har betydd mye for meg en gang i tiden selvom det er 6 år siden. Nå var vi sammen i 5 år og samboere i 3 og det er en stor del av mitt liv som kun er 27 år den dag idag 😊 håper du får en bedre dag imorgen. 

• Liker 9
Skrevet

Savner ikke noe ved eksen min, men savner mye med min eks ff. Skjønner aldri hvorfor jeg ikke falt for ham. Han gjorde alt for meg, var snill og god, i tillegg til å være den beste sexen jeg noen gang jeg har hatt. Når jeg tenker meg om, tok jeg dette for gitt, og ga han ingenting tilbake, i tillegg tilbringte jeg altfor mye tid med min eks. Etter en diskusjon, hørte jeg aldri fra ham igjen, men vet at han fant seg en ny dame... 

Anonymkode: 4a374...b54

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

😂 ojojoj her har vi en bitterfitte. Han er fortsatt en eks som har betydd mye for meg en gang i tiden selvom det er 6 år siden. Nå var vi sammen i 5 år og samboere i 3 og det er en stor del av mitt liv som kun er 27 år den dag idag 😊 håper du får en bedre dag imorgen. 

Gratulerer, mishandlet i fem år, sett det på kortet.. fra spøk til alvor: bra du kom deg ut til slutt :) Det finnes menn som er spontane og gøyale som er bra karer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer, mishandlet i fem år, sett det på kortet.. fra spøk til alvor: bra du kom deg ut til slutt :) Det finnes menn som er spontane og gøyale som er bra karer. 

Hva er problemet ditt egentlig ? 😂 kan du ikke heller synes det er bra at jeg kan se tilbake på det forholdet på en positiv måte og sitte igjen med mange gode minner til tross for de negative? 

At jeg ikke har funnet noen som er like spontane og oppfinnsomme som han og klikker like godt med meg på akkurat det planet, betyr ikke at jeg ikke har funnet menn som klikker bedre med meg på andre viktige plan. 

Men nå syns jeg du skal legge deg. 

• Liker 9
Skrevet

Helt ærlig?

Absolutt ingenting.

• Liker 1
Skrevet

A B S O L U T T

I N G E N T I NG

Er bare vanvittig glad for å ha kommet meg vekk.

Anonymkode: 5e607...07b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du er patetisk.

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Når jeg kjenner etter, absolutt ingenting.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg treffer henne fra tid til annen.

Heldigvis kan jeg fremdeles se hva det var som gjorde at jeg elsket henne, men det er ingenting jeg savner. Når det ble slutt var det flere år på overtid.

Skrevet

Omsorgen hans og hans gode evne til å kommunisere. 
Ellers så savner jeg absolutt ingenting, en grunn til at vi ble skilt. 

Anonymkode: 9f6c6...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...