PurpleRain Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Har to soverom i andre etasje og ett i første etasje. Det i første etasje er størst. Hvordan gjøre romfordeling? Ett barn på to år, er det dumt å ikke ha soverom i samme etasje når barnet er så lite?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Nei, det er ikke dumt. Barnet er to år, ikke 9 måneder. Det begynner å nærme seg tid for at barnet klarer å gå i trappen, vel? Anonymkode: 194e5...8f4
PurpleRain Skrevet 23. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei, det er ikke dumt. Barnet er to år, ikke 9 måneder. Det begynner å nærme seg tid for at barnet klarer å gå i trappen, vel? Anonymkode: 194e5...8f4 Mest redd for brann
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 PurpleRain skrev (3 timer siden): Mest redd for brann Jeg hadde villet hatt et så lite barn samme etasje. Er livredd barn. Kan eldste få det største soverommet i første? Anonymkode: 1e1d0...d61
Kanutten_ Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 PurpleRain skrev (4 timer siden): Har to soverom i andre etasje og ett i første etasje. Det i første etasje er størst. Hvordan gjøre romfordeling? Ett barn på to år, er det dumt å ikke ha soverom i samme etasje når barnet er så lite? Har samma problemstilling.har konkludert med å vente til barna er store nok til å komme seg ut av vindu å bruke brannstige. Enn så lenge har vi soverom oppe ,vegg i vegg m barna(2+4). Rommet nede bruker dem til felles lekerom.
Arkana Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Jeg ville ikke hatt et barn under skolealder i et soverom i en annen etasje. Det er utelukkende brann jeg tenker på, og ja, det skjer sjelden, men det kan skje (og derfor har man også brannslukningsapparat, forsikring osv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå