Gå til innhold

Bestemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er voksen og som fortsatt har besteforeldre.. jeg misunner dere ❤️ Jeg savner min bestemor og skulle så gjerne hatt henne i livet mitt. Savner omsorgen, varmen, praten og kakaoen. 

Anonymkode: 4284c...826

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dere som er voksen og som fortsatt har besteforeldre.. jeg misunner dere ❤️ Jeg savner min bestemor og skulle så gjerne hatt henne i livet mitt. Savner omsorgen, varmen, praten og kakaoen. 

Anonymkode: 4284c...826

Jeg har kun bestemor igjen, hun er sprek og prøver å rekke rundt til alle oldebarnas bursdager, sender hilsen til oss barnebarn til bursdager og ellers gjør sitt for å holde kontakten og være tilstede for oss. Er takknemlig for å fortsatt ha henne i livet mitt og det å snakke med henne er så koselig. Bryr seg om alle på en omtenksom måte 💜 Er lei på dine vegne og føler det ikke er lenge før jeg også kunne skrevet et slikt innlegg. Man må ta vare på de en har mens man har de, og deretter minne seg selv på de koselige minnene og verdiene de etterlot oss. God, god klem 💜

Anonymkode: dd736...8cb

Skrevet

Jeg savner bestemor og mamma. Mamma døde i midten av oktober❤️Datteren min på 8 år får ikke opplevelsen med en bestemor som jeg hadde. Bestemor på andre siden er fraværende.❤️Sorg. En god bestemor er noe av et beste man kan ha i livet. 

Anonymkode: 9f5f0...f08

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg savner bestemor og mamma. Mamma døde i midten av oktober❤️Datteren min på 8 år får ikke opplevelsen med en bestemor som jeg hadde. Bestemor på andre siden er fraværende.❤️Sorg. En god bestemor er noe av et beste man kan ha i livet. 

Nei, så trist. Sender god varme tanker til deg ❤️ ❤️ Moren din døde så alt for tidlig! 

Anonymkode: 39071...92b

Skrevet

Mistet min siste besteforelder i år, min kjære søte gode farmor ❤️ Denne julen blir annerledes 😞

dessverre mistet jeg min mamma for noen år tilbake og moren til mannen er veldig fraværende så er en stor sorg at barna aldri får kjenne varmen og tryggheten som er hos en bestemor 💔

Anonymkode: 72566...6e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, så trist. Sender god varme tanker til deg ❤️ ❤️ Moren din døde så alt for tidlig! 

Anonymkode: 39071...92b

Tusen takk❤️Ja hun gjorde det❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mistet min siste besteforelder i år, min kjære søte gode farmor ❤️ Denne julen blir annerledes 😞

dessverre mistet jeg min mamma for noen år tilbake og moren til mannen er veldig fraværende så er en stor sorg at barna aldri får kjenne varmen og tryggheten som er hos en bestemor 💔

Anonymkode: 72566...6e5

Jeg forstår deg så godt❤️

Skrevet

Mine bestemødre døde i hhv 7 og 8 år siden. Savner dem sårt.... ❤️

Savner også mine gode og snille bestefedre❤️

Anonymkode: 24805...deb

Skrevet

Jeg savner bestemor så mye at jeg av og til ikke får puste. Hun døde 18.desember i fjor, og det er først nå de siste ukene at det virkelig har gått opp for meg. At jeg aldri kommer til å snakke med henne igjen, besøke henne, gi henne en klem - og høre stemmen hennes. Jeg har nesten glemt hvordan den høres ut. Heldigvis har mange i familien vært flinke med å ta bilder og videoer, så de minnene har jeg heldigvis alltid med meg.

Det er så rart fremdeles å tenke på at hun ikke er her mer. Jeg har jo aldri levd i en verden uten henne før i fjor - og det er så rart at det ikke har gått ordentlig opp for meg før nå. Jeg håper hun er stolt av den personen jeg er nå, selv om jeg tror hun hadde vært misfornøyd med enkelte valg jeg har tatt (farget håret mitt rosa, det hadde hun nok blitt rasende over). Bestemor var tidenes mest inkluderende menneske, og havnet alltid i prat med folk på t-banen eller buss. Hun var så fordomsfri og god. Det er noe jeg tror og håper jeg arvet etter henne. Liker å tro det, iallfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...