PurpleRain Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 👆🏻 Jeg har sluttet på medisiner, nå får jeg ikke sove uten.
Elysion Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Ferdig på jobb for en time siden. Bruker alltid litt tid på å skru av jobbmodus, så blir til at jeg er våken noen timer etter at jeg har kommet hjem. 1
Nabokjerringen Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Sykt barn og dårlig Krim på NRK 🎉 1
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Jeg kom sent hjem i dag. Måtte så skrive et referat, være med katten, og så ville jeg se et tv program. Etterpå var jeg sulten, så da stekte jeg pommes frites🤭💛 1
NenehGoji Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Jeg sover vanligvis nå, men har en avtale i morgen som gjør at jeg er litt nervøs -samt at jeg vasket så mye sengetøy i dag at jeg ikke har noe rent og tørt, så jeg la meg på soafen... men da blir jeg selvfølgelig liggende å surfe..!
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Irja skrev (1 minutt siden): Et på jobb. Stille og rolig nå. Heldige deg som jobber nattevakt, eller? Kanskje det er det jeg skal gjøre i fremtiden. Jeg er så nattmenneske🦉 1
Irja Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Heldige deg som jobber nattevakt, eller? Kanskje det er det jeg skal gjøre i fremtiden. Jeg er så nattmenneske🦉 Jeg jobber både natt og dagvakter. Helt ok, så lenge barna et friske og klare for barnehage/skole påfølgende dag, så jeg får sove 😀 1
karroo Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 Jeg er veldig deprimert og klarer ikke snu om døgnet, dessverre.. Legger meg rundt kl. 08 og våkner rundt kl. 14. Kjedelig, men sånn er det. Fint å få tankene inn på noe annet her inne da! 😄 1
Frisk Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 Tett i brystet og hoster. Vanskelig å få sove skikkelig..
RoseFox Skrevet 23. november 2021 #11 Skrevet 23. november 2021 Klarte ikke snu om døgnet i det heletatt de to siste nettene. Sovnet kl 07, våkna 16... så da tok jeg likegjerne ekstra nattevakt i natt og neste natt. Får gjøre det beste ut av det og heller tjene penger på den dårlige døgnrytmen 😅 2
Duff Skrevet 23. november 2021 #12 Skrevet 23. november 2021 karroo skrev (3 minutter siden): Jeg er veldig deprimert og klarer ikke snu om døgnet, dessverre.. Legger meg rundt kl. 08 og våkner rundt kl. 14. Kjedelig, men sånn er det. Fint å få tankene inn på noe annet her inne da! 😄 Sånn har jeg hatt det. Grusomt. Har klart å snu det litt tilbake men det har tatt mange år. 02.30 er normal leggetid for meg nå. God bedring til deg ❤ 1
tussi84 Skrevet 23. november 2021 #13 Skrevet 23. november 2021 Hadde fri i går, og har fri i morgen. I går var det mannen som leverte i bhg, mens jeg hentet. Jeg kunne derfor sove så lenge jeg ville, og sov til rett over kl 12. Så er fortsatt ikke helt trøtt.
HelloMindy Skrevet 23. november 2021 #14 Skrevet 23. november 2021 Jeg burde sove, og jeg kan det, men jeg har noen netter i måneden hvor jeg bare liker og være våken, nyte stillheten av at det er natt og alle sover. Tid til og bare surfe, lese meg opp på ting jeg liker, se litt serier og gjøre ingenting. Hverdagen går i ett, så jeg liker roen og freden natten bringer med seg i ny og ne
karroo Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 Duff skrev (54 minutter siden): Sånn har jeg hatt det. Grusomt. Har klart å snu det litt tilbake men det har tatt mange år. 02.30 er normal leggetid for meg nå. God bedring til deg ❤ Føler med deg, så flink du har vært! Det er en tøff jobb, tusen takk fine. Samme til deg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå