AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Har ei ny venninne(men gammel bekjent) som jeg har hatt mye kontakt med den siste tiden. Vi er begge ganske nysingle og har opprettet en god relasjon hvor jeg hvertfall har bygget en stor tillit til henne. Vi bor ganske langt fra hverandre(man må fly) og har kun treftes en gang etter vi ble single. Vi har begge datet på hver vår kant, og hun har datet en dame i noen uker nå hvor det ser ut til at det går veldig bra. Jeg har hatt fine opplevelser på min kant også, men kjenner nok at jeg ikke har møtt noen som jeg kunne tenkt meg å gå inn i et forhold med. Problemet mitt er at jeg har en tid kjent at jeg nok er ganske betatt av denne dama. Hun er rett og slett et bra menneske, interessant, har gode verdier og jeg setter så pris på de samtalene vi har hatt over tid. Jeg kjenner at jeg blir mer og mer lei meg, men ønsker å være en god venn og spør henne derfor hvordan det går med datingen og forsøker å gjøre gode miner til slett spill. Det gjør rett og slett bare vondt. Har ingen indikasjoner på at hun liker meg på noe vis, så egentlig bare idioti av meg å gå inn i disse tankene…. Hvordan skal jeg klare å være en god venn videre når jeg kjenner mest på at jeg vil fortelle henne hva jeg føler? Det er kun egoistisk og blir bare mer ydmykende når hun blir å avvise meg. Men tror ikke jeg vil klare å være en troverdig venn og backe henne opp når det gjelder datingen med denne dama som hun liker….😥 Anonymkode: f7594...b5f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Bare si det akkurat slik det er. Anonymkode: 47fd2...988
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Si det som det er. »Hadde ikke intensjoner om å bli betatt, men nå ble det sånn». Anonymkode: f8d90...196 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Du kan ikke være venn med henne når du er betatt. Enten forteller du henne det og risikerer at det enten er gjensidig eller vennskapet blusser av eller så må du kunne vennskapet Anonymkode: ca89e...8bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå