AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Når babyen rører seg så er det som oftest normalt. Ofte merker jeg mest nederst i magen. Men i kveld så har han sparket/rørt seg slik at det kjennes ut som det kommer en hånd eller fot ut av åpningen!! Sinnsykt ekkelt! Tror ikke det er spark med bena, for det er ikke så hardt. Det er mer press, og det er så ubehagelig! Er 30 uker på vei. Er dette normalt eller? Blir jo helt sjokkert, men alt er vel normalt i ett sv.skap.. 😛 Anonymkode: 9ec98...0e1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Ikke opplevd det selv(ennå😂 uke 25), men hører maaange forteller om det og får mye spørsmål om jeg har merket noe til det enda😅 Så virker veldig normalt!☺️ Anonymkode: 6ae56...193
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Jeg er bare i uke 23 og har merket det par ganger allerede, så er veldig spent på hvordan det blir når hun blir større og sterkere😅 Har kjent et par spark spark rett ned mot livmorhalsåpningen, utrolig ekkel og rar følelse! Men har lest at det visst er helt normalt:) Anonymkode: cd720...9ea
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Jeg hadde det mye sånn helt fra jeg kjente spark. Etterhvert, når hun lå med hodet ned, klemte hodet på noen nerver så det gjorde syykt vondt å gå😰 Anonymkode: fd477...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå