Gå til innhold

FF-forhold: Hva er vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kontakt og intimitet er normalt i en FF-relasjon? Dette er nytt for meg og jeg hører andre si at det ofte er film, sex, litt prat og så hjem. Lite kosing utenom sexen.

I mitt tilfelle sover vi alltid over hos hverandre grunnet litt avstand. Vi spiser middag, ser film, har sex hver gang, går tur og prater om løst og fast. Sist han var hos meg var han her i ett døgn og det var sitting i armkrok, kyssing og kosing non-stop. Er det normalt med SÅ mye nærhet?

Vi sees hver 1.5 - 2.uke og har ingen dype samtaler utenom møtene våre, så jeg får ikke inntrykk av at han er interessert i noe mer. Det overrasker meg likevel hvor kosete og intim han er, da jeg kun har opplevd det med menn som har vært oppriktig interessert i meg tidligere. 
Interessert i å høre andres erfaringer rundt dette 😊

Anonymkode: dcd70...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det med min FF også, og vi holdt på i 3 år😅 Vi har til og med møtt hverandres venner og gikk på byen sammen.. Ble aldri noe mer mellom oss, og vi har avsluttet på en ryddig måte. Tror vi begge har hatt litt følelser for hverandre, men aldri på samme tid. Jeg møtte han rett etter et veldig kjipt samlivsbrudd og på det tidspunktet var jeg ikke klar for noe nytt. Og da jeg etter hvert utviklet følelser var han ikke på samme sted. Livet altså 😅

Anonymkode: 65fb5...c02

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn hadde jeg det med min FF også, og vi holdt på i 3 år😅 Vi har til og med møtt hverandres venner og gikk på byen sammen.. Ble aldri noe mer mellom oss, og vi har avsluttet på en ryddig måte. Tror vi begge har hatt litt følelser for hverandre, men aldri på samme tid. Jeg møtte han rett etter et veldig kjipt samlivsbrudd og på det tidspunktet var jeg ikke klar for noe nytt. Og da jeg etter hvert utviklet følelser var han ikke på samme sted. Livet altså 😅

Vi møtes annenhver uke en periode, pga barn og jobb. Senere ble det en til to ganger i mnd. Vi hadde ikke mye kontakt mellom hvert treff, men sov alltid sammen og det ble mye film og kosing utenom sexen.

Skrevet

Vi bor 20 minutter kjøring unna hverandre og møtes 2-4 ganger i uken for sex. Perfekt opplegg med mye og god sex uten romantiske følelser. Vi har avtalt eksklusivitet så vi slipper prevensjon, ellers ingen binding.

Anonymkode: ce6bf...91a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi bor 20 minutter kjøring unna hverandre og møtes 2-4 ganger i uken for sex. Perfekt opplegg med mye og god sex uten romantiske følelser. Vi har avtalt eksklusivitet så vi slipper prevensjon, ellers ingen binding.

Så når dere er eksklusive er det greit å bli gravid?😳

Anonymkode: 8cc6a...04c

• Liker 4
Skrevet

Jeg har brent meg skikkelig på å lese interesse utifra kos og nærhet. Det viser seg at mange menn ikke har noen problemer med å være kosete og kjærlige med damer selv om de ikke er følelsesmessig interessert...

Anonymkode: e0f11...009

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så når dere er eksklusive er det greit å bli gravid?😳

Anonymkode: 8cc6a...04c

Ok, dårlig formulert, ser det nå. Så vi slipper å bruke kondom, begge misliker det. Hun har spiral.

Skrevet

Ja det er normalt å oppføre seg som kjærester med FF. Det er derfor så mange damer blir såret i den fella fordi de tror de er på vei til å bli kjærester mens for guttens del har han det som plommen i egget med pose og sekk å får  kjæresteopplevelse uten noen forpliktelser. 

Anonymkode: 432fb...8f1

• Liker 5
Skrevet

Ja normalt og vanlig. Men farlig viss dere har kjæreste opplevelse, der kvinnen tror og håper på noe mer. Mannen vil kun ha sex og kos, uten forpliktelser. 

Anonymkode: 0b56a...ee1

• Liker 2
Skrevet

Alle fordeler med å ha kjæreste men uten noen forpliktelser eller krav. FF er ikke for meg, hadde blitt utslitt av å gi så mye av meg selv uten noe trygghet eller varighet.

Anonymkode: 25420...055

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja normalt og vanlig. Men farlig viss dere har kjæreste opplevelse, der kvinnen tror og håper på noe mer. Mannen vil kun ha sex og kos, uten forpliktelser. 

Anonymkode: 0b56a...ee1

Har man et ff opplegg så forutsetter det at man er enige om det. Nærhet, kos og sex uten tanke på seriøst forhold. Det er ikke noe man går blindt inn i, det er noe man velger. Noen trives med dette, andre trives ikke med det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare dro til henne, knulla, overnatta, knulla om morgenen, dro hjem.

Anonymkode: ffb9d...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...