AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Sendte for noen år siden en mail til legen om å treffes og fikk ikke noe svar tilbake. Hadde møtt han tre ganger som pasient (legevakten, ikke fastlege) og vi fikk en god tone og snakket om alt mulig. Deretter møttes vi i offentligheten senere hvor han snudde seg rundt og så på meg men jeg turte ikke gå bort til der han satt. Bestemte meg for å sende Mail isteden da jeg følte vi hadde en bra kjemi og fikk ikke noe svar. Jeg kommer ikke videre fra dette. Jeg er over forelskelsen men skammen over å ha prøvd og feilet sitter i. Tanken på at han også har vist det til andre og ledd av det jeg skrev er ikke til å bære. Folk på KG sa til meg at jeg ville dumme meg ut men jeg klarte ikke å slutte å tenke på det før jeg prøvde. Hvordan skal jeg komme videre fra ydmykelsen? Anonymkode: 59aaa...5d8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 22. november 2021 Du sendte en epost for noen år siden. Verre ting har skjedd Anonymkode: a0ad9...e38 52
Populært innlegg Mezzosoprena Skrevet 22. november 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 22. november 2021 Vi blir da søren ikke ferdig med denne legen vi her inne heller 🤣 82
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sendte for noen år siden en mail til legen om å treffes og fikk ikke noe svar tilbake. Hadde møtt han tre ganger som pasient (legevakten, ikke fastlege) og vi fikk en god tone og snakket om alt mulig. Deretter møttes vi i offentligheten senere hvor han snudde seg rundt og så på meg men jeg turte ikke gå bort til der han satt. Bestemte meg for å sende Mail isteden da jeg følte vi hadde en bra kjemi og fikk ikke noe svar. Jeg kommer ikke videre fra dette. Jeg er over forelskelsen men skammen over å ha prøvd og feilet sitter i. Tanken på at han også har vist det til andre og ledd av det jeg skrev er ikke til å bære. Folk på KG sa til meg at jeg ville dumme meg ut men jeg klarte ikke å slutte å tenke på det før jeg prøvde. Hvordan skal jeg komme videre fra ydmykelsen? Anonymkode: 59aaa...5d8 Du får flire av den gangen du tok kontakt med legen, så kommer du deg videre. Legg det i bøtta for «dumme ting jeg har gjort». Du er ikke første mann som har forelsket deg i en lege og tatt kontakt, du er heller ikke siste. Det er ikke en big deal. Legg det bak deg. Anonymkode: a6804...03c 17
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sendte for noen år siden en mail til legen om å treffes og fikk ikke noe svar tilbake. Hadde møtt han tre ganger som pasient (legevakten, ikke fastlege) og vi fikk en god tone og snakket om alt mulig. Deretter møttes vi i offentligheten senere hvor han snudde seg rundt og så på meg men jeg turte ikke gå bort til der han satt. Bestemte meg for å sende Mail isteden da jeg følte vi hadde en bra kjemi og fikk ikke noe svar. Jeg kommer ikke videre fra dette. Jeg er over forelskelsen men skammen over å ha prøvd og feilet sitter i. Tanken på at han også har vist det til andre og ledd av det jeg skrev er ikke til å bære. Folk på KG sa til meg at jeg ville dumme meg ut men jeg klarte ikke å slutte å tenke på det før jeg prøvde. Hvordan skal jeg komme videre fra ydmykelsen? Anonymkode: 59aaa...5d8 Prøv så godt du kan å gi litt faen i det. Dt er ikke noe du kan gjøre med i det hele tatt. Tenk på det heller som en morsom historie. Du har jo ikke dummet deg ut. Du prøvde og det skal du ha applaus for. Anonymkode: 336a4...5b5 8
Pikaboo Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Leger har ikke lov til å ha forhold til pasienter. De har også taushetsplikt, så han kan ikke vise meldingene dine til noen. Bare ta lærdom av det og ikke drit deg ut igjen. Leger er hyggelig med alle pasienter og legger stort sett ikke noe mer i det en det. 25
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 Selv om han ikke har vært fastlegen din har du vært pasienten hans. Det er strenge regler for slikt og han ville risikert lisensen ved å gå videre med deg. Så det var den profersjonelle siden hans som ikke svarte. Anonymkode: baf9f...f42 12
Pikaboo Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selv om han ikke har vært fastlegen din har du vært pasienten hans. Det er strenge regler for slikt og han ville risikert lisensen ved å gå videre med deg. Så det var den profersjonelle siden hans som ikke svarte. Anonymkode: baf9f...f42 Det kan og være han bare ikke var interessert også. Man må tåle å bli avvist her i livet. 10
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selv om han ikke har vært fastlegen din har du vært pasienten hans. Det er strenge regler for slikt og han ville risikert lisensen ved å gå videre med deg. Så det var den profersjonelle siden hans som ikke svarte. Anonymkode: baf9f...f42 Men du tror han var interessert og hadde svart hvis han ikke måtte være profesjonell? Anonymkode: 59aaa...5d8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #10 Skrevet 22. november 2021 En lege med vett var han i hvert fall! Anonymkode: cc7ed...868 15
Sessan_ Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du tror han var interessert og hadde svart hvis han ikke måtte være profesjonell? Anonymkode: 59aaa...5d8 Hvordan i all verden skal et fremmed menneske på Internett ha forutsetninger for å ha en formening om dette, tenker du? 27
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Selv om han ikke har vært fastlegen din har du vært pasienten hans. Det er strenge regler for slikt og han ville risikert lisensen ved å gå videre med deg. Så det var den profersjonelle siden hans som ikke svarte. Anonymkode: baf9f...f42 Jeg håper ikke slike svar gir TS fornyet håp, for hun svarer jo at hun lurer på om han hadde vært interessert hvis han ikke hadde måttet være profesjonell. Anonymkode: eecc6...ee5 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 Pikaboo skrev (11 minutter siden): Leger har ikke lov til å ha forhold til pasienter. De har også taushetsplikt, så han kan ikke vise meldingene dine til noen. Bare ta lærdom av det og ikke drit deg ut igjen. Leger er hyggelig med alle pasienter og legger stort sett ikke noe mer i det en det. Det var noe mer der. For lang øyekontakt, samme humor, gode samtaler, hvordan han så på meg. At han husket meg etter 6 måneder og snudde seg for å se på meg. Jeg er høy og blond og får generelt MYE oppmerksomhet fra menn (høres skrytete ut men sånn er det) så jeg er ganske sikker på at han fant meg attraktiv og at vi også hadde god kjemi. Det er derfor jeg også tok kontakt selv etter å ha ventet lenge fordi jeg ikke klarte å slutte å tenke på det. Det var så ille at jeg gråt på kveldene fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre og jeg tenkte at det ville vært fælt om han også tenkte det samme og ønsket at jeg skulle ta kontakt. Men så endte det bare med at jeg dummet meg ut. Anonymkode: 59aaa...5d8 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #14 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men du tror han var interessert og hadde svart hvis han ikke måtte være profesjonell? Anonymkode: 59aaa...5d8 Det er det da virkelig kun han som vet. Anonymkode: baf9f...f42 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #15 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg håper ikke slike svar gir TS fornyet håp, for hun svarer jo at hun lurer på om han hadde vært interessert hvis han ikke hadde måttet være profesjonell. Anonymkode: eecc6...ee5 Er ferdig med det for lengst bortsett fra skammen. Det er så flaut å tenke på at jeg ikke lot være. Anonymkode: 59aaa...5d8 1
Silva Pluvialis Skrevet 22. november 2021 #16 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var noe mer der. For lang øyekontakt, samme humor, gode samtaler, hvordan han så på meg. At han husket meg etter 6 måneder og snudde seg for å se på meg. Jeg er høy og blond og får generelt MYE oppmerksomhet fra menn (høres skrytete ut men sånn er det) så jeg er ganske sikker på at han fant meg attraktiv og at vi også hadde god kjemi. Det er derfor jeg også tok kontakt selv etter å ha ventet lenge fordi jeg ikke klarte å slutte å tenke på det. Det var så ille at jeg gråt på kveldene fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre og jeg tenkte at det ville vært fælt om han også tenkte det samme og ønsket at jeg skulle ta kontakt. Men så endte det bare med at jeg dummet meg ut. Anonymkode: 59aaa...5d8 Legen har nok garantert ikke sittet og ledd og utlevert deg til andre. Det er taushetsbelagt. Når det er sagt så hadde legen gjort noe ulovlig om han hadde svart deg, så det er derfor du ikke har fått svar. 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #17 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg håper ikke slike svar gir TS fornyet håp, for hun svarer jo at hun lurer på om han hadde vært interessert hvis han ikke hadde måttet være profesjonell. Anonymkode: eecc6...ee5 Snakk om å overtolke. En vanlig person ville kanskje svart med takk. Men han var profersjonell og lot bare alt ligge. Det finnes ikke håp. For uansett om han synes TS er pen eller ikke er han virkelig ikke så dum at han risikerer så mange år med studier, og nå milionlønn, for en av mange mange pasienter. Er nok andre jenter der ute. At han husker TS etter 6 mnd er iallfall ikke et tegn. Jeg er sjeldnere enn det hos legen min og hun husker hver detalj hver gang. Det er jobben dems. Anonymkode: baf9f...f42
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #18 Skrevet 22. november 2021 Legen vet veldig godt at pasienter har en tendens til å falle for dem, det er ikke uten grunn at regelverket er der. Anonymkode: 0a260...fb8 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #19 Skrevet 22. november 2021 Mannen min er lege og han har begynt å ta flere og flere menn istedenfor kvinner da de eier ikke skam. Bare han er høflig og en god lyttere må betyr at han er interessert i disse selv opptatte kjerringer. Anonymkode: ee7c4...277 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #20 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min er lege og han har begynt å ta flere og flere menn istedenfor kvinner da de eier ikke skam. Bare han er høflig og en god lyttere må betyr at han er interessert i disse selv opptatte kjerringer. Anonymkode: ee7c4...277 Hvorfor i all verden deler han informasjon om pasientlista si med deg? Anonymkode: f3522...ed7 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå