AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Jeg har fått meg en ny kjæreste, og når vi endelig skulle "ha oss" la jeg merke til at hun rumpesvetter 🙉 Bør jeg si det til henne? Jeg måtte lyge å si jeg var uggen i formen, merka ho ble skuffet, men klarer ikke lukten Anonymkode: dc138...782
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 🤢🤢🤢🤮🤮🤮 Si at hu skal vaske seg. Anonymkode: 6ec92...9bc 3
Forundret.. Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Hvordan rumpesvetter en egentlig? 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Forundret.. skrev (21 minutter siden): Hvordan rumpesvetter en egentlig? rumpesvette som er en slags usynlig veske om du skjønner, også lukter det avføring og svettelukt. Anonymkode: dc138...782
Forundret.. Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): rumpesvette som er en slags usynlig veske om du skjønner, også lukter det avføring og svettelukt. Anonymkode: dc138...782 Jeg så for meg noen små svetteperler på skinkene men jeg skjønner at det du prater om ikke er noe sånt uskyldig. Altså hvis det lukter dritt, mener du da at det kommer innenfra? For det må jo det om det stinker avføring tenker jeg... Jeg kjenner jeg føler meg litt flau over at jeg spør 🙈 4
Gjest supernova_87 Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): rumpesvette som er en slags usynlig veske om du skjønner, også lukter det avføring og svettelukt. Anonymkode: dc138...782 Er det liksom fordi man har litt bæsjepartikler rundt rumpa og så svetter man der og så blander luktene seg? Hva med å passe på å ha sex etter en dusj og før nr. 2? 🤪
Lorieen Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 (endret) Alle mennesker svetter i rompa. Joda, kvinner også. Noen mer enn andre. Om man hører til de som svetter mye, må man helt enkelt justere opp hygienen deretter. Endret 22. november 2021 av Lorieen 18
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 Jeg husker en tid hvor slike spørsmål ble holdt privat. Jeg savner den tiden. Ja, jeg er nok helt sikkert en prippen olding. Skyt meg. Anonymkode: abce3...e43 16
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 Rainstorm skrev (13 minutter siden): Er det liksom fordi man har litt bæsjepartikler rundt rumpa og så svetter man der og så blander luktene seg? "Hei, kan ikke du vaske deg før vi har sex?" Hun kommer til å skjønne noe er galt Er redd dette knekker selvfølelsen hennes. Samtidig er det jævlig for meg å grue seg til å ha evnt sex. Er redd jeg kan spy om jeg kjenner lukten igjen 🙉 Anonymkode: dc138...782 7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #10 Skrevet 22. november 2021 Dette er et spørsmål bare bamsefar har svaret på. Anonymkode: bc396...ab6 4
Gjest supernova_87 Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "Hei, kan ikke du vaske deg før vi har sex?" Hun kommer til å skjønne noe er galt Er redd dette knekker selvfølelsen hennes. Samtidig er det jævlig for meg å grue seg til å ha evnt sex. Er redd jeg kan spy om jeg kjenner lukten igjen 🙉 Anonymkode: dc138...782 Haha, herregud for et barn du oppfører deg som nå. Hun pleier vel å dusje regelmessig (hver dag): initier sex etter at hun er nydusjet. Det er helt vanlig.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 Rainstorm skrev (24 minutter siden): Haha, herregud for et barn du oppfører deg som nå. Hun pleier vel å dusje regelmessig (hver dag): initier sex etter at hun er nydusjet. Det er helt vanlig. ? Hjelper ikke om hun dusjer om det kommer rumpesvette av rumpa vell. Selvsagt kan hun svette fra jentetissen også + vanlig svette, men er ikke det jeg snakker om. Er en rennende veske (blank) som lukter råtten bæsj og fordervelse Hun kjenner det ikke selv, Anonymkode: dc138...782
Gjest supernova_87 Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ? Hjelper ikke om hun dusjer om det kommer rumpesvette av rumpa vell. Selvsagt kan hun svette fra jentetissen også + vanlig svette, men er ikke det jeg snakker om. Er en rennende veske (blank) som lukter råtten bæsj og fordervelse Hun kjenner det ikke selv, Anonymkode: dc138...782 Hvis hun lukter råtten bæsj og fordervelse rett etter en dusj eller innen 1 time etter en dusj må hun gjerne få sjekket det ut. Det er ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #14 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ? Hjelper ikke om hun dusjer om det kommer rumpesvette av rumpa vell. Selvsagt kan hun svette fra jentetissen også + vanlig svette, men er ikke det jeg snakker om. Er en rennende veske (blank) som lukter råtten bæsj og fordervelse Hun kjenner det ikke selv, Anonymkode: dc138...782 Neste gang tar du og drar fingeren over rumpesprekken hennes, og ber henne lukte på det? Kanskje hun skjønner tegningen da?😁 Anonymkode: 74717...38b 9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 Ikke vær så pinglete. Ta dama med i dusjen og ha forspill med vann og vask. Tenk at hun er menneskelig. Du lukter garantert ikke fioler i banken du heller. Jeez.. Anonymkode: 200cc...d2b 10
Nabokjerringen Skrevet 23. november 2021 #16 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke vær så pinglete. Ta dama med i dusjen og ha forspill med vann og vask. Tenk at hun er menneskelig. Du lukter garantert ikke fioler i banken du heller. Jeez.. Anonymkode: 200cc...d2b Baken, ikke banken! 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 Det kan lett være fordi hun fjerner rumpehår at det blir sånn. Da får du i såfall velge hva du liker mest/minst. Anonymkode: 0d18c...4e0 1
Silla123 Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 Det er jo bare å si at du vil dere skal dusje først fordi det er best når man er rene. Snakker ikke folk sammen lenger? Må man virkelig ty til kvinneguiden for alt? 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #19 Skrevet 23. november 2021 Silla123 skrev (1 time siden): Det er jo bare å si at du vil dere skal dusje først fordi det er best når man er rene. Snakker ikke folk sammen lenger? Må man virkelig ty til kvinneguiden for alt? Takk for et kjempesvar Anonymkode: dc138...782 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #20 Skrevet 23. november 2021 Rainstorm skrev (23 timer siden): Hvis hun lukter råtten bæsj og fordervelse rett etter en dusj eller innen 1 time etter en dusj må hun gjerne få sjekket det ut. Det er ikke normalt. Dette tenker jeg også. Hun kan ha super hygiene, men at noe er galt med tarmene. IBS, IBD, matintoleranser eller hemeroider. Har hun andre plager også ts? Anonymkode: 705b4...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå