Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer de fleste butikkenes BF-tilbud opp her? 

Screenshot_2021-11-22-22-25-26-29.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ville ikke brukt Prisguiden til det. Bedre med Prisjakt da.

Anonymkode: f126d...b63

Skrevet

Synes de tilbudene helt øverst der er helt elendige og overhodet ikke interessant.

5% på en datamaskin-prosessor, men jeg har da bare laptop?
En overpriset TV-skjerm med dårlig panel? Som ser ut som en bilderamme? Hvem kjøper det her...
Chromecast? Men TV-en og/eller TV-boksen har allerede denne funksjonaliteten innebygget.

Det beste er å gå inn på dine favorittbutikker og se der direkte, da er det mye enklere.

• Liker 1
Skrevet
Pachka Sigaret skrev (3 timer siden):

Synes de tilbudene helt øverst der er helt elendige og overhodet ikke interessant.

En overpriset TV-skjerm med dårlig panel? Som ser ut som en bilderamme? Hvem kjøper det her...
Chromecast? Men TV-en og/eller TV-boksen har allerede denne funksjonaliteten innebygget.

Det beste er å gå inn på dine favorittbutikker og se der direkte, da er det mye enklere.

Vil helst ha de beste tilbudene samlet på ett sted. 

Skrevet
Pachka Sigaret skrev (3 timer siden):

Chromecast brukes her i projektor. En på soverommet og en i kjellerstua

Anonymkode: 8be34...a85

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Chromecast brukes her i projektor. En på soverommet og en i kjellerstua

Anonymkode: 8be34...a85

Kunne like godt ha brukt Telia boksen som slenger i skapet til det også, den har Chromecast innebygget.

Jeg tenkte ikke at noen bruke analoge prosjektorer fremdeles, men det er jo faktisk noen av dem som er veldig bra på bildekvalitet og har lampe som varer. Prosjektorer er jo som regel søppel når lampa dør siden den koster for mye eller ikke er å skaffe - har nok blitt en del bedre i løpet av alle årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...