Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så innmari kvalm nå. Har truffet en mann for sex. Vi ble kjent på NP. Jeg oppdager at han er i et forhold, liker ikke det men treffer han litt til. Søkte opp han på NP nå og ser alle kommentarer han har lagt igjen her og der. Og fy f.. denne mannen spiller et spill. Jeg følte meg litt spesiell i måten han skrev til meg på, men ser at han har skrevet sånn til alle. Og så mange han har ligger med!! Jeg blir seriøst uvel av hvordan jeg har blitt playet, attpåtil av en opptatt mann. Får vondt av kona som sikkert ikke vet noenting. Dritt for jeg fikk følelser. Men har og lyst til å kaste opp. Hvordan klarte jeg å havne i dette.

Anonymkode: b29bf...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver å prater med menn på nakenprat jeg også for å se om jeg kanskje vil møte noen. Blir egentlig kvalm av hele siden, tror det er en form for selvskading at jeg er der inne. 

Men ble nysgjerrig på om han din kan være en jeg også har kontakt med. Kan du please sende brukernavnet hans til meg på PM? 🙏

Skrevet

Man kan vel ikke akkurat vente noe annet av noen man treffer på nakenprat?? 😆

Anonymkode: 3eea8...60f

• Liker 12
Skrevet
garfunkel skrev (3 minutter siden):

Driver å prater med menn på nakenprat jeg også for å se om jeg kanskje vil møte noen. Blir egentlig kvalm av hele siden, tror det er en form for selvskading at jeg er der inne. 

Men ble nysgjerrig på om han din kan være en jeg også har kontakt med. Kan du please sende brukernavnet hans til meg på PM? 🙏

Gi meg noen signaler på hvem du snakker med? Men jeg kan vel si det nå at det ikke er verdt det. Bedre å skaffe seg en ny vibrator😬

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du sier noe der, jeg var nok lett å lure. Blir ny runde med sølibat nå.

Skrevet

Sølibat er veien å gå. Det er et fredfullt liv. 

Anonymkode: c842d...d46

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Traff mannen min der jeg😅😂 begynner å bli noen år siden da. Diamant blant gråstein eller hva man nå sier. 

Anonymkode: 57589...d6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Traff mannen min der jeg😅😂 begynner å bli noen år siden da. Diamant blant gråstein eller hva man nå sier. 

Sikkert noen fine folk der altså. Men det er og en del som ikke har de beste hensikter, selv om de sier det.

• Liker 1
Skrevet

Man finner en gift mann på Nakenprat, og blir sjokkert over at man ikke er spesiell?

Og da blir det sølibat?

Fins ikke en mellomting a?

• Liker 12
Skrevet

Det er litt naivt å tro at alle er single på NP. Hvordan fant du ut om forholdet hans da? Du fortsatte selv om du visste. Så finner du ut at han player andre.
Kunne du gjort litt mer research først? Eller var det kun sex som gjaldt der og da? Hvis han har lovet deg noe, så er han drittsekken du beskriver. Hvis kona hans ikke vet om dette, så er han en utro drittsekk i tillegg. Ingen mann som er verdt dine følelser iallfall.

Anonymkode: c053a...e1b

• Liker 2
Gjest Chiroptera.
Skrevet

Du blir overrasket over at en gift mann på nakenprat er en drittgubbe? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikkert noen fine folk der altså. Men det er og en del som ikke har de beste hensikter, selv om de sier det.

Å ja, det er det garantert, var borti noen rimelig sleske «single» menn der selv. Kjipt når de klarer å holde fasaden/skuespillet lenge nok til at man blir investert i de. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er garantert på nakenprat fremdeles og koser seg. Fy faen så mange gifte menn som er der inne. Fikk snapbilde igår fra en som var ute å grilla pølser med de to døtrene sine og kona satt like ved han. Han søkte elskerinne fant jeg ut

Anonymkode: 001ea...ee9

• Liker 3
Skrevet

Synes jeg har lest om opptatte menn som fisker etter damer på nakenprat hele tiden her jeg? Og når du visste at han er i et forhold eller gift så ville du likevel fortsette å treffe ham? Du havnet oppi det ganske vitende og med vilje ser det ut som :vetikke: Hvis du derimot ikke visste at du kunne få følelser av sex selv med en drittsekk så vet du det nå i allefall. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er litt naivt å tro at alle er single på NP. Hvordan fant du ut om forholdet hans da? Du fortsatte selv om du visste. Så finner du ut at han player andre.
Kunne du gjort litt mer research først? Eller var det kun sex som gjaldt der og da? Hvis han har lovet deg noe, så er han drittsekken du beskriver. Hvis kona hans ikke vet om dette, så er han en utro drittsekk i tillegg. Ingen mann som er verdt dine følelser iallfall.

Anonymkode: c053a...e1b

Det var ikke lett å finne ut av, men google gir deg svar når du er tålmodig nok. Burde nok ha gjort mer research jeg er enig, men det startet som kun sex. Men han har lovebombet meg noe så innmari, at jeg har begynt å føle ting. Men enig, han er ikke verdt mine følelser, må bare få de med på det. Kvalmen sitter i.

Skrevet
MizzVic skrev (9 minutter siden):

Man finner en gift mann på Nakenprat, og blir sjokkert over at man ikke er spesiell?

Og da blir det sølibat?

Fins ikke en mellomting a?

Ja, men dette har gjort at jeg har mistet litt troen på kjærlighet. Er det noen som klarer å være trofastog lykkelig..

Skrevet
Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Synes jeg har lest om opptatte menn som fisker etter damer på nakenprat hele tiden her jeg? Og når du visste at han er i et forhold eller gift så ville du likevel fortsette å treffe ham? Du havnet oppi det ganske vitende og med vilje ser det ut som :vetikke: Hvis du derimot ikke visste at du kunne få følelser av sex selv med en drittsekk så vet du det nå i allefall. 

Jeg skjønner hvor du sikter og er ikke uenig. Gjør allikevel vondt. Jeg har avsluttet med han.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men dette har gjort at jeg har mistet litt troen på kjærlighet. Er det noen som klarer å være trofastog lykkelig..

Nakenprat er vel ikke arenaen for kjærlighet, sånn egentlig. Heller ikke Tinder. Se etter noe litt mer seriøst, gjerne en betalingsapp for å like de som er over alt. Eller real life.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor forventer du troskap av en mann du allerede vet ikke er trofast? Finn deg en som er singel, så skal du se det blir kjærlighet. 

Anonymkode: 3fbd9...d82

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke helt det at du gikk inn og undersøkte profilen hans ETTER at dere hadde pult? Det første jeg gjør når jeg får kontakt med noen jeg finner interessant er å gå inn på profilen og se på "siste innlegg", hva slags grupper han tilhører, sjekker ut gjesteboka osv. Ds får man fort en formening om hva slags fyr han er, hva han tenner på osv. gjesteboka er stappfull av "takk 😘", "takk for et herlig møte😘" osv så skygger jeg unna med en gang.
Jeg snakker helst med menn der inne som ikke har nakenbilder av seg selv og som har lite eller ingen innlegg.

En gang snakket jeg med en som virket så genuin og ålreit. Og så gikk jeg inn på innleggene hans, hvor han hadde skrevet masse om at han elsket å være en baby og bli ammet av damer, og at de behandlet han som en baby.
Jeg sa fort hadet for å si det sånn

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...