Gå til innhold

Hvilken alder passer denne til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen aldersgrense på klær og du kan fint bruke den 😊

Anonymkode: 2bba8...eff

• Liker 8
Skrevet

Har du lyst, har du lov.

Anonymkode: 55913...c76

• Liker 4
Skrevet

Billigræl fra HM har en øvre aldersgrense på 25 år i min bok.

Anonymkode: a736d...325

• Liker 2
Skrevet

Helt innafor 🤷‍♀️ Men anledningen bør være noe annet enn på jobb/hverdags kanskje. 

Anonymkode: 413b9...630

Skrevet

Synes den var fin, jeg. 
for min del handler det kanskje mer om den passer kroppen til den personen som har den på. 

jeg føler at jeg ser ut som en jente med en sort potetsekk når jeg prøver sånt, fordi kroppen min ikke matcher den type klær.

Hvis DU liker den og du synes at den sitter fint, er behagelig osv: kjør på! Det viktigste er jo at du føler deg fin i den

Anonymkode: a4a5c...9ca

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke den passer på noen uansett alder

Anonymkode: 16518...1c4

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i 40 årene og hadde lett brukt den selv, men jeg har enda litt stor mage, og det syns jeg ikke er fint i slik jumpsuit

For all del, go for it!

Anonymkode: 2f5cc...6b8

• Liker 2
Skrevet

Den passer til slank kvinne på over 1.75. 

Anonymkode: 62b26...a76

Skrevet

Det skrives «hæler», med æ. 

Anonymkode: 838b4...5cb

• Liker 1
Skrevet

Den var helt nøytral og kan brukes i alle aldre 0-100.  Har man noe man f.eks liker å fremheve så vis det.  Jeg har lange fine bein og skal gå i en lårkort kjole i år på julebord. Er 48.  Skal jeg skjule beina mine bare fordi jeg er nådd en bestemt alder?  Hvor er logikken i det??

Anonymkode: be6dc...104

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor kan ikke en litt lubben kvinne på 1,65 gå i den?

• Liker 1
Skrevet
Peonjenta skrev (3 minutter siden):

Hvorfor kan ikke en litt lubben kvinne på 1,65 gå i den?

Kan og kan. Hun vil se ekstra lubben og lav ut i den. Hvem som helst kan jo gå med hva som helst. 

• Liker 2
Skrevet

Hva er dette med at folk føler seg så gamle?

Jeg er 44 og hadde aldri tenkt tanken at jeg var for gammel for denne. Ser for meg at ei sprek dame på 75 også glatt kunne gått i den ..

Ja, du kan ha den!

Anonymkode: 18894...72f

• Liker 4
Skrevet

Den er fin og nøytral. Selvsagt kan du gå i den. 

Anonymkode: d7f2a...44e

Gjest AprilRyan
Skrevet

Synes ikke at det var noe utpreget ungt over den. Den så ganske nøytral og "safe" ut for de fleste. Man kan bruke den til ulike anledninger og style den på ulike måter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan og kan. Hun vil se ekstra lubben og lav ut i den. Hvem som helst kan jo gå med hva som helst. 

Klær som er i samme farge på overkropp og bein virker forlengende på kroppen, det gjør også snittet på denne jumpsuiten fordi det er v-hals.  Er få plagg som virker mer forlengende enn et slikt antrekk.  Men du så kanskje bare ditt snitt til å kunne snakke ned lavere og overvektige kvinner? 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Synes den var fin. Jeg elsker jumpsuit på kvinner. Men jeg tenker dem helst som koseplagg hjemme. De sitter ofte forførende og avslørende bra, eh..nedentil 😳. Litt romslige, med bra styling, går sikkert fint ute på byen også. Alder betyr som vanlig nada.

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jumpsuit passer fint også til lavere, og mer fyldige kvinner, synes jeg. Det gir et sporty og positivt inntrykk, ikke like mye over på det elegante kanskje. Men mer sexy for oss menn som synes kvinnekroppen er utrolig vakker, og har våre primitive ønsker om å se den gjennom klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...