Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ok, har fått lastet ned en god del og er jo veldig fornøyd og alt det der - men så lurer jeg på...: Jeg har to Sims Downloadsmapper. Den ene ligger under mine dokumenter bare, den andre ligger under mine dokumenter, EA Games, Sims 2, Downloads. Tror jeg har lagt litt her og litt der. Bør jeg samordne dette? Kan det da hende at flere ting virker i spillet? Jeg må ha inn ting med teskje jeg når det gjelder sånt som dette. Og WinRar var teit, WinZip var enklere syntes jeg (eller så kan det hende at jeg bare ikke har koblet det i det hele tatt og bare hatt flaks ) Tilleggsnotat: Artig å se at det er hele 17 stykker som vil ta del i Frysepulvers midlertidige hjernesvinn, dog kan de ikke hjelpe henne ) Endret 9. oktober 2005 av Frysepulver
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Bare under mine dokumenter? Altså ikke under Sims i mine dokumenter i det hele tatt? Ja, de må du hvertfall flytte inn i sims-mappa før de funker
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Rart, for jeg lastet ned en helt Wal Mart, og den kom inn i spillet og lå under mine dokumenter bare. Men nå flytter jeg over alt - eksploderer vel hvert øyeblikk her nå... Er jo masse som ikke har kommet inn i spillet, og som uansett ikke vil gjøre det, men vet jo ikke forskjellen på det og det som har kommet inn, så aner ikke hva jeg kan slette. Er sikkert masse som bare kan fjernes; noe godt tips på hvordan løse dette?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Hmm. du trenger nok ikke fjerne noe (for filene er jo veldig små).. Og det er egentlig umulig å vite hva som er hva.. Den Wal-Marten du snakket om.. Sikker på at det ikke var sånn fil du skal trykke på for å installere da? Da legges den jo automatisk inn på riktig sted (i sims-mappa) uansett hvor du hadde den tidligere..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg vetta faen jeg, men AIIIII LÅÅÅÅÅÅÅVVVVV JUUUUUUU!!!!!!! Nå har jeg plutselig fått inn MASSE!!!!!!! Hohoho, hvilken herlig dag!!! (Jeg kommer meg aldri i verden på skolen i morgen) :kyss:
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 Hehe.. Glad jeg kan hjelpe litt (Vet hvordan det er å slite med å komme seg på skolen fordi man har sittet lenge med Sims )
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #7 Skrevet 9. oktober 2005 Ikke bare jeg som er hekta på sims her nei.. det var bra Jeg slenger meg innpå her med et lite spørsmål jeg.. Jeg har kjøpt tilleggspakken SIms uteliv, og gledet meg til en skikkelig sims spille dag, men aaarg.. jeg holder på å bli sprø fordi alt tar så forbaska laaang tid. Når menneskene går rundt, så står de plutselig stille leeenge og jeg kan ikke trykke på noe som helst i eevigheter.. Tilslutt gadd jeg ikke mer og lukket spillet. Snufs... buhu... Er det maskinen min som er for treig til å takle spillet eller? Det stod i spillet at man bør trykke ctrl alt + delete og avslutte ting som går i bakgrunnen fordi disse kan ødelegge ytelsen i spillet, men det var jo et hel haug med prosesser som gikk. Jeg vet ikke hva som er trygt å avslutte, kommer jo bare sånne skrekkelige advarsler når man prøver :grine2: Noen som kan hjelpe en liten wannebe datanerd?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. oktober 2005 #8 Skrevet 9. oktober 2005 Dette med prossesene vet jeg ikke så mye om.. Men det du kan gjøre er å laste ned ad-aware (et program som fjerner spyware og sånt) på www.download.com og kjøre det (og fjerne de evt filene den finner den skal fjerne).. Hvis pc'en er full av spyware (som mange pc'er er) kan dette hjelpe litt.. Hvis ikke er du nok nødt til å oppgradere ram'en .. du trenger minimum 256mb ram for å spille sims, men du burde ha 512mb ram, for med 256 så hakker det en god del vanligvis, og spillet henger seg. Hilsen en liten wannabe-datanerd
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #9 Skrevet 9. oktober 2005 Jøss, imponert jeg nå. Laster ned de greiene selv jeg, så maskinen får vasket seg litt
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #10 Skrevet 9. oktober 2005 Måtte jo betale for den... Hvis man bruker den altså...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 Nei.. Da har du lastet ned feil program.. Man må ikke betale for Ad-aware, det er et helt gratis program.. (for en måned siden var det det hvertfall!)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ <-- på høyre side trykker du for å laste det ned, og det står der: "Ad-Aware Personal edition is free for non-commercial use." Så, ja, det er gratis.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #13 Skrevet 10. oktober 2005 Jøss, ja, da prøver jeg den istedet. Den jeg fant hos download.com var gratis å laste ned, og da jeg hadde brukt den og den fant masse dritt, så ba jeg om at det skulle fjernes, men se DET skulle de han penger for.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 Hmm.. Snålt.. Har alltid vært gratis og problemfritt hos meg.. Og jeg har brukt det i ett par år..
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #15 Skrevet 11. oktober 2005 Skal bare se om jeg klarer å legge ut bilde av en av simmene mine, laget av masse downloads
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #16 Skrevet 11. oktober 2005 Nei... Det gikk ikke... Men hun er så fiiiiin atte
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du vil vite hvor bildene legger seg når du tar bilder i the sims så er det; Mine Dokumenter\EA Games\The Sims 2\Neighbourhoods\N005(hos meg er det der, men for deg er det det nabolagnummeret som DU bruker, hvis du ikke vet hvilket det er er det bare å sjekke mappen "storytelling" i alle, er jo ikke mange)\Storytelling.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #18 Skrevet 11. oktober 2005 Ja, jeg vet. Bildene ligger under storytelling, men det ville ikke legge seg her...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. oktober 2005 #20 Skrevet 11. oktober 2005 Kanskje du må gjøre om filen til en .jpg- fil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå