Gå til innhold

Strek på koronatest som forsvant igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tatt en slik hjemmetest på mitt barn, der det kom en strek i testfeltet. Dette skjedde innenfor tiden man kan lese av resultatet som er på 20 min, men etter ca. 1 min var streken borte igjen. 

Dette har jeg ikke opplevd før med disse testene. Regnes den som positiv? 

Anonymkode: 0c6e6...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kontroll streken der?  

Det skal være en kontroll strek og en test-strek om testen er positiv.

Jeg hadde villet tatt en ny test, om du har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ja, kontrollstreken er der. Ingen antydning til strek i test-feltet etter den på mystisk vis forsvant. 

Det var tilløp til krisestemning i heimen her en stund..Ikke på grunn av frykt for selve sykdommen, men for å bli utestengt og skyldiggjort av venner og klassekamerater. Synd at dette er noe barna våre må oppleve…

Så å ta ny test blir nok ikke tatt godt i mot, men det må jo til, så tar en ny i morgen tidlig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar!

Ja, kontrollstreken er der. Ingen antydning til strek i test-feltet etter den på mystisk vis forsvant. 

Det var tilløp til krisestemning i heimen her en stund..Ikke på grunn av frykt for selve sykdommen, men for å bli utestengt og skyldiggjort av venner og klassekamerater. Synd at dette er noe barna våre må oppleve…

Så å ta ny test blir nok ikke tatt godt i mot, men det må jo til, så tar en ny i morgen tidlig😊

Da er testen negativ. Det kan oppstå midlertidige streker mens stoffene vandrer gjennom testen. 

Det er jo helt feil å gi noen skylden for smitten. 

Vi hadde en runde her og for to uker siden, men skole og andre var veldig tydelig på at ingen har noe skyld om de blir smittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...