AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 HeI Jenter og gutter Jeg er kjempe fortvilt fordi jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram for å finne meg en kjæreste. Jeg har tidliere forhold bak meg, men begynner på 7 åre som singel nå. Jeg har troffet noen menn jeg har vært intressert i, men har stoppet der. Dere kvinner som har kapret mann deres - gjorde dere noe spesifikk som gjorde at dere blei kjærester? - En som trenger sårt råd Anonymkode: 9a99c...25e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): HeI Jenter og gutter Jeg er kjempe fortvilt fordi jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram for å finne meg en kjæreste. Jeg har tidliere forhold bak meg, men begynner på 7 åre som singel nå. Jeg har troffet noen menn jeg har vært intressert i, men har stoppet der. Dere kvinner som har kapret mann deres - gjorde dere noe spesifikk som gjorde at dere blei kjærester? - En som trenger sårt råd Anonymkode: 9a99c...25e Nå sier jeg ikke du er det. Men det er viktig å ikke virke desperat ihvertfall. Dette kan skremme vekk mange menn. Forsøk å treff noen gjennom en hobby, på jobb, gjennom venner? Tinder og datingappet kan være en jungel, og en plattform det er vanskelig å få et seriøst resultat med. Det blir fort en "gresset er grønnere" mentalitet, og neste sveip sitter løst. Anonymkode: 5bd0a...884
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Det vanlige egentlig. Møte folk. Oppsøke steder og miljøer med samme interesser som deg. Bli kjent med venninners venner. Være interessert. Ikke overlat all initiativ til mannen. Det er lov å prøve seg. Men ikke bli desperat. Da blir man utnyttet. Ikke fokuser på savn eller ønske om at du må finne noen. Gi det tid. Jeg tror ikke på kjærlighet ved første blikk. Jeg ble venn med min først uten å ønske noe mer. Etter hvert ble vi bedre kjent og så kom forelskelsen og tiltrekningen. Anonymkode: 2d89e...be0 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Vanskelig å svare på. Jeg synes ikke jeg gjorde noe spesielt. Var meg selv. Jeg er pratsom og utadvendt, og liker å flørte og tulle. Jeg er imidlertid litt treg og usikker på å det å ha sex første gang med ny mann, så det måtte de respektere. Tror egentlig de syntes det var litt skjønt, at jeg er så trygg og selvsikker ellers, men ble sjenert når det nærmet seg slikt. Jeg fikk tid på meg til å bli klar for det. Jeg har ikke innyndet med mye. Heller vært tydelig på at jeg har mine sider. Bedre de visste det med en gang. Anonymkode: 2c817...c44 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Kvinner velger aktivt å være single i følge kvinner her på forumet, dvs at det er standard å være sammen med noen, dvs de trenger ikke å gjøre noe for det. Anonymkode: 1ac16...bd1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kvinner velger aktivt å være single i følge kvinner her på forumet, dvs at det er standard å være sammen med noen, dvs de trenger ikke å gjøre noe for det. Anonymkode: 1ac16...bd1 Ifølge menn her på forumet, mener du vel. Anonymkode: 612c9...dac 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ifølge menn her på forumet, mener du vel. Anonymkode: 612c9...dac Og mest i følge akkurat han der. Anonymkode: e712d...a29 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ifølge menn her på forumet, mener du vel. Anonymkode: 612c9...dac AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og mest i følge akkurat han der. Anonymkode: e712d...a29 Bra hersketeknikk. Jeg antar dere er menn. Hvis jeg finner tråden så kan jeg lenke den, der sa alle kvinnene at de aktivt valgte å være single og at de alltid kunne blitt sammen med noen om de ville. Anonymkode: 1ac16...bd1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 Ingenting. Har det fint alene. Anonymkode: 33cb4...cbe
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bra hersketeknikk. Jeg antar dere er menn. Hvis jeg finner tråden så kan jeg lenke den, der sa alle kvinnene at de aktivt valgte å være single og at de alltid kunne blitt sammen med noen om de ville. Anonymkode: 1ac16...bd1 Så en tråd på et forum betyr at alle kvinner velger aktivt å være single? Det kan være greit å vite hva tråden handlet om siden kvinnene valgte å svare sånn. Anonymkode: a3e75...5bf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #11 Skrevet 23. november 2021 Sosialisere og være sosialt åpen. Og når man begynner å date ikke ha sex eller intimitet hvertfall ikke før 8-10 treff, og før dette ha dype samtaler om fremtid og følelser og verdier så får du silt ut de som bare er ute etter noe uforpliktende og sex. Anonymkode: bf89c...2c4 2
Liza-Oslo Skrevet 23. november 2021 #12 Skrevet 23. november 2021 Lyve. Later som om du liker de samme tingene. Se hva han liker og spill på det. Og ikke bruk p-piller eller kondom! Det fungerer alltid.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #13 Skrevet 23. november 2021 Vær hyggelig og imøtekommende mot menn, rett og slett. Om det ikke faller deg naturlig må du være bevisst på det. De fleste menn opplever sjelden at en dame er hyggelig, dette blir garantert lagt merke til. Anonymkode: 6ee5f...930
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #14 Skrevet 23. november 2021 Liza-Oslo skrev (1 time siden): Lyve. Later som om du liker de samme tingene. Se hva han liker og spill på det. Og ikke bruk p-piller eller kondom! Det fungerer alltid. Jeg skjønner at svaret ditt ikke er seriøst men det her er faktisk et interessant tema. Fordi alle jenter pleier eller har pleid å lyve for å bli godtatt av en gutt og "ikke være som alle andre jenter". Faker at vi liker samme bandet, digger fotball osv bare for at han skal godta oss og ikke se ned på oss. Mens menn driver jo ikke å faker at de liker sminkevideoer og katteutstillinger bare for å bli godtatt av en dame. Så det handler om det at menn ser ned på kvinner som kjønn og man er liksom ikke likeverdig før de ser at jenter også kan like gutteting. Er så utrolig teit! Var på date med en som spurte om jeg ble med han på *insert manneting som jeg har null interesse for* og jeg sa jeg hadde vel blitt med om det var viktig for han, også spurte jeg samme som tilbake om en jenteting jeg likte og han sa "eh nei! Det der får du gjøre alene, det er jo driiiitkjedelig" som om det er så jævlig mye kulere å se på menn som løper etter en ball liksom.. Anonymkode: bf89c...2c4 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 Det handler jo om å treffe en man matcher med, og det kan ta tid, om man ikke er veldig heldig. Om man er positiv og gjør en innsats for å faktisk møte single menn med litt samme interesser som deg selv, så er det ikke så innmari mye mer å gjøre, tenker jeg. Utover å være litt åpen for at den rette kan komme i en litt annen innpakning enn man kanskjer har tenkt også. Vær åpen, men ikke desperat. Og ærlig, ref lyving overfor her. Forhold som starter med løgner varer ikke lenge. Man trenger en som liker deg akkurat som du er. men kanskje burde du spørre et annet sted en på singelforumet om du vil vite hvordan folk har funnet kjæreste...😉 Anonymkode: 19cff...029
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #16 Skrevet 23. november 2021 Absolutt ingenting, har det veldig bra som singel. Anonymkode: b4419...a0a
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 Smile, le og være hyggelig. Være litt laid back og ikke ta alt så seriøst. Bare være deg selv
ElectricScum Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 Jeg siktet veldig mye lavere enn min markedsverdi, som seg hør og bør. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #19 Skrevet 24. november 2021 Alle kjærester jeg har hatt har jeg møtt gjennom studier, hobbyer etc. Så blir kjent med folk, er meg selv, og så finner man ut av det etterhvert? Aner ikke hva oppskriften er, det bare skjer naturlig. Anonymkode: d1ed9...056
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #20 Skrevet 24. november 2021 Er tydelig og ærlig fra første øyeblikk, kan gi mye, men forventer mye også. Bygge vennskap først. Regner med at en potensiell kjæreste blir med meg på like mye av mine greier som omvendt. Sørge for at den ærlige og gjensidige dialogen er åpen. Tenker problemet er mer å finne en bra mann enn en kjæreste som sådan. Anonymkode: 1585c...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå