Gå til innhold

Fikk faktura uten varen, jeg må signere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier ikke å skrive sånn på internett, men nå måtte jeg finne en plass å spørre. Jeg bestillte en dyr vare fra dem, de svarer meg rart på Mail, jeg fikk kun faktura og ingen vare. De skylder på bring først, også sier de til meg at bring ikke fant pakken.

de sier også For at de skal slette faktura min, da må jeg først signere på dette skjema. Men jeg syns det er skummelt. Noen som har opplevd det samme? Jeg vet ikke om jeg skal signere på dette, forstår ikke det. Jeg bestiller en vare som jeg ikke får også må jeg signere, jeg har ikke opplevd lignende. Se skjema under her.

E42C6262-8A07-412A-AEA1-D996BE7DF362.thumb.jpeg.a33875e30136ab3358f77218ed535f0e.jpeg

Anonymkode: 2bd60...e5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mytrendyphone er jo en legit side. 

Og dette er bare en erklæring på at du ikke har mottatt varen. Dette er nok en prosedyre de har på dyre varer, da de må kreve tilbake varen/pengene fra Bring. At Bring roter bort pakker i hytt og pine er jo velkjent. 

Anonymkode: 5bb27...1e3

Skrevet

Det der er helt greit å signere, og noe de gjør bare for å sikre seg ekstra om det skulle vise seg at du faktisk har fått varen.

Ingenting skummelt med det.

Anonymkode: 6fddb...ba8

Skrevet

Ok, takk. Da signerer jeg

Anonymkode: 2bd60...e5b

• Liker 1
Skrevet

Tviler på at det er noe farlig men det der skriker jo ekstremt useriøst, er det seriøst ekte?

Og om Bring ikke har levert pakken og Bring bekrefter det så vet det jo at du ikke har fått pakken....

Anonymkode: 68555...51c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tviler på at det er noe farlig men det der skriker jo ekstremt useriøst, er det seriøst ekte?

Og om Bring ikke har levert pakken og Bring bekrefter det så vet det jo at du ikke har fått pakken....

Anonymkode: 68555...51c

Til tross for dette, og navnet, er mytrendyphone en seriøs butikk.

Anonymkode: 6fddb...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...