Gå til innhold

Law & Order: Organized Crime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som ser på? Kjekt å se Elliot igjen etter alle disse årene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor går dette? :)

Anonymkode: 3b38a...d7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor går dette? :)

Anonymkode: 3b38a...d7c

Ligger på TV2 Play, vet ikke når eller om det begynner på noen av kanalene :) Jeg har sett første episode som var en dobbelt episode som startet med special victims unit, virker bra, jeg brukte å følge med på special victims unit men etter at Elliot forlot serien så sluttet jeg å se på. Dette ser litt forfriskende ut med karakterer, Elliot er der men utenom han er det helt nye karakterer

Skrevet

Har sett de fire første episodene nå, må si dette var mye bedre enn jeg trodde det skulle være, gleder meg til fortsettelsen :)

Skrevet
2 hours ago, Cid said:

Har sett de fire første episodene nå, må si dette var mye bedre enn jeg trodde det skulle være, gleder meg til fortsettelsen :)

Kult! Skal jeg se på selv😀

Anonymkode: 25558...320

Skrevet

Må si jeg er overrasket over hvor spennende denne serien er blitt, på slutten av hver episode så er jeg giret på neste episode 😄

Skrevet

Syns det var mindre bra enn jeg hadde håpa. Så ble litt skuffa. Syns også det er teit at ingen kanaler viser SVU. Discovery+ brukte evigheter på å få vist sesong 21, og nå går 23 i USA. Om man hadde fulgt skjema og sett begge samtidig (SVU og Organized crime), hadde man fått mer utav det. Det er mye crossover-episoder! 

Anonymkode: f455d...70d

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Syns det var mindre bra enn jeg hadde håpa. Så ble litt skuffa. Syns også det er teit at ingen kanaler viser SVU. Discovery+ brukte evigheter på å få vist sesong 21, og nå går 23 i USA. Om man hadde fulgt skjema og sett begge samtidig (SVU og Organized crime), hadde man fått mer utav det. Det er mye crossover-episoder! 

Motsatt her, var mye bedre enn jeg trodde :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg trekker det tilbake. Jeg syns det var litt kjedlig de tre første episodene, ga det en ny sjanse, og wow, det ble jo kjempebra! Har nå sett alt som ligger på TV2 Play.  Sesong 2 er jo kjempespennende - og leste det skal være totalt 24 episoder! :danse:

Det eneste kjipe er at jeg gjerne skulle sett SVU parallelt. Og at samboer sa jeg kunne se det alene siden vi begge kjeda oss i de første episodene, så nå har jeg ingen å prate med om det og være engasjert med! 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har startet på sesong 2 nå i seneste laget og jeg synes det holder i kvalitet, jeg falt av lasset på svu for mange år siden, faktisk etter Stabler forlot serien så denne serien føles som en frisk pust i law and order universet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...