Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om jeg kan gå på Posten uten pakkelapp og spørre etter en pakke?

På H&M sine nettsider står det at pakken (uten kollinummer, med postoppkrav) ble sendt 3.oktober, men har enda ikke sett noen lapp i posten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Tror det kommer an på hvor stort postkontoret er og hvor travelt de har det.

Skrevet (endret)
Jeg lurte på om jeg kan gå på Posten uten pakkelapp og spørre etter en pakke?

På H&M sine nettsider står det at pakken (uten kollinummer, med postoppkrav) ble sendt 3.oktober, men har enda ikke sett noen lapp i posten.

Du kan fint hente pakke i posten uten lapp, men du må ha nummeret på pakken, dvs det nummeret som står på lappen som posten sender til deg....

Så har du ikke kollinummer ( det er vel det som er nummeret på pakken tenker jeg ), så må du pent vente til du får lapp i posten.

Endret av Kittykat
Skrevet

Jeg har hentet pakker uten pakkelapp mange ganger.

Går bra så lenge du har sendingsnummret.

Skrevet

Jeg tror ikke denne pakken har nummer, for på H&M sine nettsider står det at hvis det ikke står noe kollinummer der så sendes det som brev (er bare en genser).

Håper pakkelapp kommer snart jeg da..

Gjest siljepia
Skrevet

Det går absolutt an å gå på postkontoret og kreve at de finner pakken din selv uten pakkelapp og -nummer. Det har jeg gjort flere ganger - pakkelappene mine blir gjerne borte i posten fordi adressen min blir skrevet feil (har c/o adresse og posten kutter gjerne ut c/o-delen... følgelig finnes ikke adressen min).

Det er imidlertid langt fra populært - skaper masse ekstraarbeid for folkene der og da blir de grinete ;) Tilslutt gikk de så lei meg at de nå leverer alle pakker til meg på døra til hybelen min - sendes ut med postbudet.

Men så bor jeg på et lite sted også da :sjarmor:

Skrevet

Er den sendt som brev så får den antagelig plass i postkassen?

Mine erfaringer med posten er nesten udelt negative. De har aldri velvilje til å hjelpe kunder. (Eller kanskje posten på Bjølsen er uhederlig unntak..)

Skrevet
Er den sendt som brev så får den antagelig plass i postkassen?

Ikke når det er snakk om postoppkrav.

Skrevet
Ikke når det er snakk om postoppkrav.

Ah..nei. Hvis du betaler med visa, så slipper du det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...