Gå til innhold

Hva synes og tenker du om en norsk mann som er sammen med en jente fra Midtøsten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir han sett ned på?

hva tenker du umiddelbart om han?

jeg er selv fra Midtøsten med en norsk mann. Vi er gift. Han er verdens snilleste. Jeg forguder han. 

Hans nærmeste familie er veldig glad i meg. Når jeg får møte «utvidet» familie derimot, føler jeg på ganske ulike holdninger og reaksjoner, selv om de fleste er flinke til å være nøytral og høflig om ikke annet.

Spørsmålet er lik som stilt i overskrift. 

Anonymkode: 837f8...e20

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt om han. Tenker at det er fint når kvinner derfra får gifte seg med en de velger selv :) Har inntrykk av at det er mye vanligere med mann fra Midtøsten sammen med norsk kvinne.

Anonymkode: 74b04...c0b

• Liker 9
Skrevet

Tenker ikke noe annet enn at de er kjærester egentlig - er jo heldigvis relativt vanlig 

Anonymkode: 4d644...0b8

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noen fordommer knyttet til den konstellasjonen, ut over at jeg kanskje tenker at hennes familie er bedre integrert enn en del andre fra Midtøsten - forutsatt at de anerkjenner forholdet.

Jeg har en del fordommer mot menn fra Midtøsten, sånn på gruppenivå. 

Anonymkode: fd7e0...7eb

• Liker 7
Skrevet

Det spørs hvordan han er som person. Hvilken nasjonalitet hans kjære har bryr jeg meg ikke om. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Blir han sett ned på?

jeg er selv fra Midtøsten med en norsk mann. Vi er gift. Han er verdens snilleste. Jeg forguder han. 

Hans nærmeste familie er veldig glad i meg. Når jeg får møte «utvidet» familie derimot, føler jeg på ganske ulike holdninger og reaksjoner, selv om de fleste er flinke til å være nøytral og høflig om ikke annet.

Jeg synes det er kjempebra! 👍

Den nydeligste og fineste  kvinnen jeg noensinne datet var fra Midt-Østen 💔❤️

• Liker 5
Skrevet

Tenker ingenting spesielt om det/han. Kjør på

Anonymkode: 73ccd...583

Skrevet

Midtøsten? Perser eller iraner da? Eller muslim? Og mannen muslim eller en rånerompe med hjemmebrentsapparat og årskort til Plumbo?

Altså...jeg prøver å si: folk er folk. Og folk er forskjellige. 

Kjærligheten er fin, og om noen finner lykke i hverandre så applauderer jeg det.

Anonymkode: 6fa6b...bf0

• Liker 4
Skrevet

Koselig det :) Kjærlighet er kos uansett! Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt eller anderledes om det, men hvis jeg skal tenke skikkelig godt etter hva jeg hadde tenkt så hadde jeg tenkt at han var heldig som kanskje fikk lære å lage annen mat enn norsk, fordi matretter fra midtøsten er utrolig godt!

Du kommer sikkert til å få rasistiske svar her men bare se bort fra de. Det henger en stor gjeng rasister her som bare skal slenge dritt så dette er nok ikke beste forumet å spørre på. Uansett drit i hva andre måtte mene om fete! Lenge leve kjærligheten! ❤️

Anonymkode: c53b6...b0b

• Liker 5
Skrevet

hahaha noe annet holding enn en annen tråd da det gjaldt omvemdt tror jeg da var ikke mange som syntes det var like fint lol, om han blir sett ned på ? nei det tror jeg ikke men jeg tror ikke et slik forhold kommer til å vare all følelser og intriger idag vil forsvinne imorgen og da er ihvertfall ikke du på jakt etter en annen norsk mann. sier ikke det har noe med rasisme å gjøre men vi er forskjellige og sånn er det, vi kan da ikke påstå at arabisk og norsk ikke ulike? eller kristendom og islam for del?, med untak av all fordommen som finnes i samfunnet. innvandere er ikke aksepterte generelt, damene er til en viss grad, men hvor lenge varer det da? øsnker dere lykke til!!

Anonymkode: 9267e...008

Skrevet

Han er heldig. Kvinner fra Midtøsten er meget vakre. 

Anonymkode: 2b010...bf1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hahaha noe annet holding enn en annen tråd da det gjaldt omvemdt tror jeg da var ikke mange som syntes det var like fint lol, om han blir sett ned på ? nei det tror jeg ikke men jeg tror ikke et slik forhold kommer til å vare all følelser og intriger idag vil forsvinne imorgen og da er ihvertfall ikke du på jakt etter en annen norsk mann. sier ikke det har noe med rasisme å gjøre men vi er forskjellige og sånn er det, vi kan da ikke påstå at arabisk og norsk ikke ulike? eller kristendom og islam for del?, med untak av all fordommen som finnes i samfunnet. innvandere er ikke aksepterte generelt, damene er til en viss grad, men hvor lenge varer det da? øsnker dere lykke til!!

Anonymkode: 9267e...008

wtf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er heldig. Kvinner fra Midtøsten er meget vakre. 

Anonymkode: 2b010...bf1

Ja det er de.

• Liker 2
Skrevet

Tenker umiddelbart at han er en taper.

Anonymkode: 62cbd...3d6

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Entern
Orker ikke
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er samboer med en verdens vakreste, snilleste og smarteste kvinne, som er fra Midt-Østen. Familie på begge sider har ikke vært noe annet enn positive. Jeg har derimot fått tilbakemeldinger av (det jeg trodde var) venner at jeg var naiv og at hun var en lykkejeger, på tross av hun har mer utdannelse og tjener bedre enn meg, og verken giftemål eller statsborgerskap var aktuelt.

Anonymkode: c59b2...ca8

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker æsj om menn som er sammen jenter, uavhengig av nasjonalitet 

Anonymkode: 07dca...4a3

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir han sett ned på?

Hvis alt er supert med hans nærmeste familie, tenker jeg ikke umiddelbart at det er noe i veien med den utvidede familien, men det kommer litt an på. I mange land/kulturer er nær familie definert ganske annerledes enn i Norge. For min del anser jeg rett oppover/nedover på stamtreet, søsken m/fam, noen onkler/tanter m/fam som nær familie. Alle andre, som de som bor langt unna, tremenninger, mine foreldres søskenbarn etc. er folk jeg sjelden møter, og dermed selv har et nøytralt og høflig forhold til. Å forvente at det skal være noe annerledes med min partner er vanskelig å tenke seg. Men...det er jo egentlig umulig å svare på uten å ha vært der. Mye mellommenneskelig kommunikasjon foregår på andre måter enn gjennom ord.

Personlig bryr jeg meg filla om hvor folk er fra....eller, alle jeg har møtt fra Østerrike har vært litt merkelige. Mulig jeg har noen fordommer mot dem. Berettiget eller ikke😅

Endret av Påkrevd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...