Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man lease bil når man ikke får billån?

Jeg har boliglån, studielån og et forbrukslån på ca 200 000. Og kredittkort på 50 000 (Ikke brukt av). Jeg tjener ca 500 000 i året. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enklere å ha langtidsleie, hos iMove er det ingen innskudd som det vil være på de fleste leaaingavtaler, og du kan avslutte når du ønsker uten noe risiko mtp takst/innbyttepris fra forhandler eller leasingselskap. 

Skrevet

Er jo en grund til at du ikke får lån her, blir ganske knapt med økonomien din. Hva med å kjøpe en gammel og brukt bil til 30k? 

Kjøpte en honda crv for 3 år siden til 15 tusen og har vel hatt en liten rep til 2000 så langt. Bare pass på at ramma er fin og hel før kjøper noe gammelt. 

Anonymkode: 80208...831

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du betaler innskuddet og månedsprisen så tviler jeg på leasingselskaper bryr seg noe om økonomien din. 

Anonymkode: 5131e...07e

Skrevet

Med et sånt forbrukslån ville jeg kun hatt aller billigste bil, og egentlig bare syklet noen måneder til jeg iallfall fikk halvert lånet om jeg bodde i sykkelavstand til jobb og annet.

Anonymkode: a5f8b...fce

• Liker 1
Skrevet

Det spørs vel på hva en kredittsjekk sier, som jeg vil anta leasingselskapet bestiller?

Anonymkode: 5ab7a...e1a

Skrevet

Som personen over sier, det kommer an på hva kredittsjekken sier om deg. Leasingselskap kredittsjekker alltid. Samme gjør bilabonnement som imove, som blir nevnt over. 

Anonymkode: 591e3...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...