Molly_ Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Våkner hver time ca om natten og har nå måttet stå opp for å tøye for å kunne sove videre. Så tenker jeg må investere i en overmadrass som forhåpentligvis gir meg litt lengre søvn. Så, har dere noen tips? Kjenner jo den må være myk, men den kan jo ikke bare være myk for da blir jo all belastningen på hofta igjen 😅
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Anbefaler en pute beregnet på bekkensmerter og at du bruker denne for å avlaste. Jeg var godt fornøyd med bbhugme, hadde kraftige bekkenleddssmerter og hadde ikke sovet overhodet uten denne. Madrass hadde ingenting å si for meg. Anonymkode: b3ed4...463 2
Molly_ Skrevet 22. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2021 Burde kanskje spesifisert. Har bbhugme, bygger opp med puter og alskens på den siden bbputa ikke er. Er hofta som er ned mot madrassen som blir ulidelig vond. Og der er det vel overmadrassen som er synderen. Derfor lurer jeg på om noen har en overmadrass å anbefale 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå