Gå til innhold

Si ja tilbarne far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta våres på snart to år skal fotograferes barne far har lyst til å være med å få lille til å smile ektra. 

Det er jeg som må kjøre,hente og levere barne far. 

Hva hadde dere skilte foreldre gjort? Burde jeg si ja til det eller nei? 

Ps..han var en sikkelig dritt og kastet meg og barne ut av huset fordi det var stress å ha barn""

Anonymkode: 7f9b7...3f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan jo bli med. Men dere spleiser selvsagt på kostnaden. 

Mener du at du må hente ham? Han kan vel komme seg dit selv. Men anbefaler å ikke gjøre deg vrang likevel...

Skrevet

Jeg hadde fokusert på rettskriving og orddelingsfeil.

Anonymkode: cde7d...ad5

• Liker 4
Skrevet

Hvordan er forholdet nå? Har han samvær? Er han en god far for barnet nå? Har de et godt forhold? 

Tenker selv at det beste hadde vært å være grei og ha han med, MEN om han er en jævel fortsatt og bruker å lage helvette ved samvær, planlegging osv. mot deg eller barnet og du tror han kommer til å ødelegge turen for dere er det bare å so nei

Anonymkode: 20c5e...dd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan er forholdet nå? Har han samvær? Er han en god far for barnet nå? Har de et godt forhold? 

Tenker selv at det beste hadde vært å være grei og ha han med, MEN om han er en jævel fortsatt og bruker å lage helvette ved samvær, planlegging osv. mot deg eller barnet og du tror han kommer til å ødelegge turen for dere er det bare å so nei

Nei da! Han er en god far snill og grei nå :) har samvær med lille 1/2 ganger i uken. Hun er veldig glad i han, og han for hun stadig til le. 

Skal nok si ja for å være grei.

Skrevet

Være sjåfør for eksen fordi han skal se på at en toåring tas bilde av?

Heh. Nei. Det hadde jeg ikke giddet. Han er selvfølgelig velkommen til å bli med, men transport får være hans eget ansvar. 

Anonymkode: 7f37e...29b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Heh. Nei. Det hadde jeg ikke giddet. Han er selvfølgelig velkommen til å bli med, men transport får være hans eget ansvar. 

Går faktisk an å være litt raus for barnet sin del. Alle kan gjøre feil og så lenge ting er bra nå og han sannsynligvis ikke kommer til å lage styr på turen bør man tenke mer på barnet enn seg selv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei da! Han er en god far snill og grei nå :) har samvær med lille 1/2 ganger i uken. Hun er veldig glad i han, og han for hun stadig til le. 

Skal nok si ja for å være grei.

Så bra! Vær den voksne og vis barnet ditt at du er villig til å samarbeide med far :) Så lenge han oppfører seg nå tenker jeg det er bedre for alle at dere er venner og stiller opp for hverandre for barnet sin del :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Signerer denne! Helt på sin plass at han tar ansvar for seg selv og fikser egen transport. TS har sikkert nok av annet å bruke tiden sin på.

Tror heller ikke det er normalt at foreldre møter på fotografering. Fotografene er drevne på å få de til å smile. 

Skrevet

Jeg hadde vert raus og heller satt foten ned om ett par år hvis han ikke klarer å være litt raus tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...