Gå til innhold

Hva synes du om Sideshave på damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen år siden det var veldig populært, men jeg liker det.

BDBDB46F-E65C-42EC-B024-47BED3CA5D69.jpeg

Anonymkode: 034fd...9a4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint på dama på bildet. Det krever nok at man er litt ekstra feminin. Ikke så bra om det bikker over til butch.

Anonymkode: 31dce...7e7

• Liker 2
Skrevet

Syntes det er litt harry. 

Anonymkode: 6fe0f...75f

• Liker 2
Skrevet

Stygt og harry, for å være helt ærlig.

Mann, 38

Anonymkode: 5e53f...e96

• Liker 4
Skrevet

På noen sånn som hun på bildet er det fint, men det har nok mer med dama å gjøre, hun hadde nok kledd alle frisyrer bortsett fra Karen-klipp

Anonymkode: 97fd7...2a0

Skrevet

Fryktelig harry

• Liker 2
Skrevet

Huff. Ikke mye pent.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett damer som kler sånn frisyre og faktisk ser ganske kule ut, men i ca 95 % av tilfellene ser det bare blodharry ut. 

Anonymkode: 0a937...ad5

• Liker 3
Skrevet

I motsetning til de fleste andre i denne tråden, syntes jeg ikke dama på bildet kledde sideshave i det hele tatt! Hun hadde kledd ‘vanlig’ hår mye bedre! 

men jeg har alltid likt sideshave, men da kan man flette og, så slipper du å måtte Gro det ut igjen på ettellerannet tidspunkt + at det ser bedre ut!

image.jpeg.c3d269a27538c7c48c467e7af35c9530.jpeg

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes det er fint på dama på bildet. Det krever nok at man er litt ekstra feminin. Ikke så bra om det bikker over til butch.

Anonymkode: 31dce...7e7

Det er ikke fint på henne, men hun er så fin i utgangspunktet at hun ikke blir stygg med frisyren.

• Liker 3
Skrevet

Det hadde også vært interessant å se kjønn og alder på de som svarer. Jeg synes det er sjukt fint! K, 30

Anonymkode: ec2bc...42b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Stygt og harry, for å være helt ærlig.

Mann, 38

Anonymkode: 5e53f...e96

Helt enig. Det ser ut som et helpatetisk forøk på å se kul ut.

Anonymkode: de452...7b2

• Liker 1
Skrevet

Ikke fint, og sikkert pes å vedlikeholde. 

• Liker 1
Skrevet

Synes det ser ganske fælt ut. Jeg kan ikke se at det har noen logisk funksjon, og det ser styrete ut å vedlikeholde. Og det eneste jeg klarer å tenke på når jeg ser denne type klipp, er heksebrenning, eller skamklipping av kvinner etter ww2. Det ser ut som man har vært utsatt for en av de to situasjonene og var heldig å klarte å rømme halvveis.

Jeg synes det er spesielt at folk velger dette frivillig, bergynner å lure på om folk ikke kan historie, eller forstår hva de deltar i.

Anonymkode: 91b23...360

Skrevet

Det er skikkelig stygt.

Ja selvsagt kan du finne mange eksempler av jenter som ser bra ut med det, men de jentene ser bra ut på tross av det ikke på grunn av det, de ville alltid sett bedre ut uten.

Skrevet

Dritstygt på både kvinner og menn.

Skrevet

Jeg synes det er kult. Men er ikke alle som kler det. 

Skrevet

Synes overhode ikke det er fint. - 35 år gammel dame

Anonymkode: fefc0...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...