AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Har siden august testet familien 3.hver dag. Vi har hostet, hatt halsvondt eller feber om hverandre. Startet med test stasjon, neg resultat, er hjemme, symptomer gir seg ikke, tar hjemme tester 3.hver dag etter anbefaling fra test stasjon....kan returnere til bhg/skole/jobb når symptomer bedres.....1-2 dager tilbake, sterkere symptomer, nye tester og hjemmetid. Sykt barn dager er brukt opp ,ferien tok vi i sommer, perm uten lønn blir vel det neste for oss begge to....feber kommer og går, hosten blir aldri merkbart mindre(kun virus sier lege, viktig å ta det med ro og drikke mye), 1-2 dager prøver vi oss igjen, nye symptomer og sterke-nye tester.....vi testet oss 1 gang mellom mars 2020 og juli 2021, fordi vi vært op corotilpasset bursdag (gjennom vindu) til min mormor på 90. Avd fikk korona, vi ble oppfordret til å teste oss. Er kun med vår kjernefamilien, droppet alle fritidsaktiviteter , vennebedøk og familie sammenkomster, kun skole/bhg eller jobb når form og regler tillater det.....bruker munnbind når vi handler mat, og velger alltid tidspkt med lite mennesker så vi kan holde avstand.......jeg begynner å bli skikkelig lei!!!!!! Anonymkode: 045b0...cdc
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Ser den. Jeg er alene med ett barn, og kan ikke ta fri for mye fra jobb. Kan ikke bli hjemme annenhver dag pga litt tett nese og litt hoste. Man tester, også velger man bevisst å ikke være sosial med andre, selv om man ikke aner hva barna kan dra med seg hjem.. Det går bare ikke, å teste hele tiden. Da blir vi alle arbeidsledige til slutt. Hjemmetest skal jo gi svar med en gang, og når den stadig er negativ, så er det ingen grunn til å bli hjemme. Anonymkode: 81160...e28 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ser den. Jeg er alene med ett barn, og kan ikke ta fri for mye fra jobb. Kan ikke bli hjemme annenhver dag pga litt tett nese og litt hoste. Man tester, også velger man bevisst å ikke være sosial med andre, selv om man ikke aner hva barna kan dra med seg hjem.. Det går bare ikke, å teste hele tiden. Da blir vi alle arbeidsledige til slutt. Hjemmetest skal jo gi svar med en gang, og når den stadig er negativ, så er det ingen grunn til å bli hjemme. Anonymkode: 81160...e28 Hurtigtesten trenger mye virus for å gi positivt svar...pcr reagerer med mye mindre mengder....stoler derfor lite på hjemmetester Anonymkode: 045b0...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Har enda ikke testet, du må ikke bli hysterisk heller... Anonymkode: 4f7da...b79 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Jeg tok hurtigtester hver morgen og hver kveld hele forrige uke pga nærkontakt med en coronasmittet. De viste negativt svar hver gang og jeg hadde heller ingen symptomer så jeg forventet heller ikke annet resultat. Så ville smittesporing at jeg skulle ta en pcr test for sikkerhetsskyld. Den slo ut positivt med en gang. Så her ligger jeg med korona (uten et eneste symptom) og de hutigtestene er tydeligvis ikke til å stole på. Vi er flere i samme husstand med positiv pcr test og ingen symptomer. Anonymkode: d4bb0...01e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tok hurtigtester hver morgen og hver kveld hele forrige uke pga nærkontakt med en coronasmittet. De viste negativt svar hver gang og jeg hadde heller ingen symptomer så jeg forventet heller ikke annet resultat. Så ville smittesporing at jeg skulle ta en pcr test for sikkerhetsskyld. Den slo ut positivt med en gang. Så her ligger jeg med korona (uten et eneste symptom) og de hutigtestene er tydeligvis ikke til å stole på. Vi er flere i samme husstand med positiv pcr test og ingen symptomer. Anonymkode: d4bb0...01e Oj!!! Barnet mitt har fått neg.test hele forrige uke, lite symptomer, men noe. Skal ringe og ta pcr i morgen! Nesten hele klassen hennes er smitta. Anonymkode: 02cac...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå