AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Noen damer her som liker å bli rimmet? Anonymkode: 830ba...2ad
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Jeg synes det er deilig! Vi har ofte analsex så det er en del av forspillet. Og jeg gjør det tilbake på han. Før han var det noe jeg knapt hadde tenkt på men med rett person er det fantastisk! Og vite det tenner han tenner meg. Anonymkode: 86cc9...854 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Ja, jeg gjør det 😊 Anonymkode: bcaa9...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Jeg har aldri blitt rimmet selv, bare rimmet. Blir det like deilig som å bli slikket mellom beina? Anonymkode: 830ba...2ad
Gjest Elder Millennial Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Jeg synes ikke det er like deilig som å bli slikket andre steder, men kan være sykt pirrende om tungen tilfeldigvis svinger innom av og til😅
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri blitt rimmet selv, bare rimmet. Blir det like deilig som å bli slikket mellom beina? Anonymkode: 830ba...2ad Jeg synes det er mye bedre Anonymkode: bcaa9...0a9
Gjest loveli Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 Jeg liker det 🥰 Min lille erfaring er at de mannfolka som gjør det er litt ville i senga og det elsker jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 loveli skrev (1 minutt siden): Jeg liker det 🥰 Min lille erfaring er at de mannfolka som gjør det er litt ville i senga og det elsker jeg. Foreplay er det beste 😄 Anonymkode: 830ba...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #10 Skrevet 22. november 2021 Ja, elsker det ☺️ Og jeg er bifil, å rimmer damer hvis jeg får lov. Men ikke menn, for jeg tenner ikke på mannerumper. Vet ikke hvorfor, men sånn er det. Anonymkode: b66c6...ccb 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 Kvinner er noen griser. Etter at mannen har rimmet dem så er det rett på tungekyssing etterpå. Anonymkode: 4ea5f...485
Gjest loveli Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kvinner er noen griser. Etter at mannen har rimmet dem så er det rett på tungekyssing etterpå. Anonymkode: 4ea5f...485 Når mannen bruker sin munn der nede så skulle det bare mangle at jeg kysser han etterpå. Hvis jeg hadde ment at det var så grisete så hadde jeg måttet vaske meg bedre.
Scoops Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 Jeg syns det er veldig godt, og det syns han og 2
Gjest Alterego666 Skrevet 22. november 2021 #14 Skrevet 22. november 2021 Elsker det, både aktivt og passivt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 Liker det veldig godt, mest å få men også å gi! K44 Anonymkode: 2d3a6...182 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jepp, er opptatt av sånne tråder for å sjekke hygienen hos folk. Og den er heller slett i det ganske land ser jeg. Takk er vårherre for klor, såpe og antibac Anonymkode: 22c79...258 Du kunne vært en karakter i en hollywoodfilm. Du vet, den snerpete stemoren eller den konservative, innesluttede mannen som man bare ber om at skal få huet ut av ræva og begynne å nyte livet før rulleteksten kommer. Når disse får sin åpenbaring og slutter å bry seg med hva andre gjør, men da samtidig begynner å behandle dem bedre… ah, intet er mer tilfredsstillende. Jeg håper på en slik reise for deg. Anonymkode: e9303...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du kunne vært en karakter i en hollywoodfilm. Du vet, den snerpete stemoren eller den konservative, innesluttede mannen som man bare ber om at skal få huet ut av ræva og begynne å nyte livet før rulleteksten kommer. Når disse får sin åpenbaring og slutter å bry seg med hva andre gjør, men da samtidig begynner å behandle dem bedre… ah, intet er mer tilfredsstillende. Jeg håper på en slik reise for deg. Anonymkode: e9303...4f2 Du skal ha takk for at jeg egner meg i en Hollywoodfilm, for så store tanker har jeg ikke om meg selv. Snerpete ja, det er jeg nok siden jeg hele livet har jobbet med mat og hygieneprodukter. Dessuten har livet mitt så langt vært mer innviklet enn en Hollywooodfilm, så jeg har nok hatt mer spenning i virkeligheten enn du noengang kommer til å oppleve... Anonymkode: 22c79...258
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #19 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skal ha takk for at jeg egner meg i en Hollywoodfilm, for så store tanker har jeg ikke om meg selv. Snerpete ja, det er jeg nok siden jeg hele livet har jobbet med mat og hygieneprodukter. Dessuten har livet mitt så langt vært mer innviklet enn en Hollywooodfilm, så jeg har nok hatt mer spenning i virkeligheten enn du noengang kommer til å oppleve... Anonymkode: 22c79...258 Klart livet blir innviklet når man bryr seg om sånne ting som hvor andre stikker tunga, haha. Jeg har sleiket rumper i snart tjue år og har likevel ikke vært borte fra jobben en eneste dag. Aldri fått noen klager på ånden min heller. Du kan ikke stoppe meg fra å slikke rumper med tastaturet ditt, så det er bortkastet energi. Jeg derimot, får et utbytte av dette i mitt forskningsstudie, som startet med hypotesen «de som ikke slikker rumper er mindre vittige enn de som gjør det». Finn deg noen mindre prosaiske comebacks! Dette skal liksom være morsomt for oss begge’ Anonymkode: e9303...4f2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #20 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sikker på at du ikke er lagt inn på sykehjem? Du har gammeldagse holdninger og er like grov i kjeften som min demente bestemor Anonymkode: e9303...4f2 Det stemmer at det stimulerer avføring. Jobber i eldreomsorgen og ved forstoppelse så masserer vi rundt endetarmsåpningen for å sette det igang. Anonymkode: eaa06...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå