Gå til innhold

Hva er det med henne? Hun nekter å suge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 måneder nå og alt er supert, bortsett fra at hun ikke vil suge. Jeg slenger den i ansiktet hennes men hun bare kysser den litt og vrir seg unna - vil rett og slett ikke ha den i munnen. Alle andre damene jeg har vært med har elsket å suge meg, så det er ikke noe i veien med kuken min.

Hva er det med henne, og er det noe vits å fortsette være sammen med henne? For meg er det litt dealbreaker at vi kun har vaginal sex, og ikke oral.

Er litt skuffet.

Kjenner jeg er litt sjalu på kompisene med damer som suger som gudinner.

Anonymkode: e36e4...dbf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle liker det da. 

Jeg får vondt i kjeven og brekker meg, så det gir meg liksom veldig lite. 

Anonymkode: a2c75...743

• Liker 32
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

🥱🥱🥱

Du har ikke vurdert å bare spørre kjæresten da? 

Helst før du stikker ut øyet hennes🙄

Endret av Elder Millennial
Skrevet

1. Hvordan vet du at damene til kompisene dine suger som gudinner? 

2. Jeg hadde heller ikke hatt så lyst å suge en penis som blir slengt i ansiktet mitt. 

3. Noen liker bare ikke oralsex. 

4. Kanskje penisen din er for stor. Jeg liker heller ikke å suge for store peniser. 

Anonymkode: 4cb59...a0b

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har vært sammen i 4 måneder nå og alt er supert, bortsett fra at hun ikke vil suge. Jeg slenger den i ansiktet hennes men hun bare kysser den litt og vrir seg unna - vil rett og slett ikke ha den i munnen. Alle andre damene jeg har vært med har elsket å suge meg, så det er ikke noe i veien med kuken min.

Hva er det med henne, og er det noe vits å fortsette være sammen med henne? For meg er det litt dealbreaker at vi kun har vaginal sex, og ikke oral.

Er litt skuffet.

Kjenner jeg er litt sjalu på kompisene med damer som suger som gudinner.

Anonymkode: e36e4...dbf

Da anbefaler jeg deg å avslutte forholdet. Dette blir ikke bedre med tiden, heller verre. Sannsynligvis vil du irritere deg og savne oralsex mer og mer. Avslutt forholdet.

Anonymkode: 9fb2d...0e0

• Liker 4
Skrevet

Hva er det enkelte menn ikke forstår med at hun ikke vil?

Anonymkode: 31045...b4a

• Liker 22
Skrevet

DUMP!! Hvis hun ikke liker ostepølse så er hun ikke noe å spare på🤬🤬 og så utrooolig frekt å avvise når du slenger den oppå tryne hennes, som sagt:DUUMP!

• Liker 8
Skrevet

Don't feed the troll

Anonymkode: 5f7d3...55c

• Liker 9
Skrevet

Dump henne!! 

Anonymkode: 4a084...410

• Liker 2
Skrevet

Går du ned på henne da? Gå foran med et godt eksempel da vel

Anonymkode: 76e15...014

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun som prinsipp ikke suger før du evt går ned på henne. Hvorfor skal hun gjøre det på deg når du ikke gjør det på henne? 

Kanskje hun rett og slett ikke liker å suge.

Kanskje hun liker å kjenne personen godt før hun gjør det

Og mange andre grunner

Anonymkode: 7fa00...e6e

• Liker 3
Skrevet

Du får vise henne da, så hun ser at det ikke er noe ekkelt.

Anonymkode: f7eba...24f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får vise henne da, så hun ser at det ikke er noe ekkelt.

Men det ER jo ekkelt 🤮

Anonymkode: 19c41...b26

• Liker 12
Skrevet

Dette er jo bare troll.

Men hvis du faktisk er så evneveik som du beskriver her så er det ikke sånn man går frem om man vil at en nølende dame skal suge deg.

For det andre, folk er forskjellige og du må selv velge om du vil bruke tid på en dame som kanskje ikke liker å gi oralsex. Du kan få henne til å like det med tålmodighet og tid, men det blir en prosess kanskje. Og den virker det ikke som du er villig til å begi deg ut på.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men det ER jo ekkelt 🤮

Anonymkode: 19c41...b26

Ta-da, problem løst.

Skrevet

Du må respektere at ikke alle damer liker å suge. Vil hun ikke så vil hun ikke. Om det er vits å være sammen med henne er opp til deg, men jeg synes ikke du skal slå opp kun på grunn av det hvis dere har det fint sammen ellers og har et godt sexliv. 

Skrevet
Warrior skrev (3 minutter siden):

Du må respektere at ikke alle damer liker å suge. Vil hun ikke så vil hun ikke. Om det er vits å være sammen med henne er opp til deg, men jeg synes ikke du skal slå opp kun på grunn av det hvis dere har det fint sammen ellers og har et godt sexliv. 

Et godt sexliv uten oral? Ja ja hver sin smak

Skrevet

Ok? Da må du respektere at hun ikke vil. Den som ikke vil kommer før den som vil.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...