Gå til innhold

Damer åssen er det å ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man skal ha sex med en gutt/mann bare for å ligge. Eller forhold. Har penistjukkelsen noe og si? fks penistjukkelse på gjennomsnittet 11.6cm i omkrets? Er sikkert en hel buljong som lyver om sin strl her inne. 

Anonymkode: fd0ac...27e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan det er å ha sex? Noen ganger er det godt, noen ganger gjør det vondt, noen ganger er det et sted mellom de to.

Anonymkode: cdb35...235

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan det er å ha sex? Noen ganger er det godt, noen ganger gjør det vondt, noen ganger er det et sted mellom de to.

Anonymkode: cdb35...235

Åssen er det med en penis som er tjukk som gjennomstittet? 

Skrevet

Er faktisk et interessant spørsmål. Jeg vet hvordan sex føles for meg som mann, men hvordan føles det for en kvinne?

De fleste kvinner trenger stimulering av klitoris for å oppnå orgasme, men ren penetrering føles godt likevel? Selve skjedeåpningen inneholder helt klart en del nervetråder i tillegg til at klitoris er myyyye større enn den lille erten man ser.

Anonymkode: bc7f4...1db

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det du bør fokusere på er ting du faktisk kan gjøre noe med! Passe på at hun føler seg trygg og begjæret, lytt til henne og kroppen hennes. Bruk tid på hennes og hverandres nytelse. Størrelse og omkrets betyr mindre enn de andre tingene for de aller fleste jenter. 

Skrevet

Det er en ny penistråd, og om penisen din er bra nok du vil ha svar på. Jeg pleier ikke å gidde å svare, men kan si at det viktigste for å oppnå orgasme er stimulering av klitoris. Og når det gjelder penisstørrelse, så er det vondt med en for lang og for tykk. Foretrekker gjennomsnittlig eller mindre størrelse. 

Anonymkode: bffee...7eb

• Liker 1
Skrevet

~ K J E M I ~ 💥

~ T I L T R E K N I N G ~ 🧲

~ K Y S S E N E   D I N E ~ 👄

~  H V O R D A N  D U   B E H A N D L E R  M E G~ 💞

~ B E T Y R ~ A L T ~ 🥇🏆

~ F* C K  PENIS-str. ~ 🍌🍆🥕🥖🦴🥒🌭

• Liker 5
Skrevet
Eryn skrev (41 minutter siden):

~ K J E M I ~ 💥

~ B E T Y R ~ A L T ~ 🥇🏆

Er du norsk?

Anonymkode: 0aeb2...1b8

Skrevet

Muh peniz. 

Anonymkode: ae7e8...3f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er du norsk?

Anonymkode: 0aeb2...1b8

Ja! Er du?

• Liker 3
Skrevet

Ingen damer kjenner noe med en sånn blyantpikk. Sorry. 

(/ironi)

Anonymkode: f350f...587

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis man skal ha sex med en gutt/mann bare for å ligge. Eller forhold. Har penistjukkelsen noe og si? fks penistjukkelse på gjennomsnittet 11.6cm i omkrets? Er sikkert en hel buljong som lyver om sin strl her inne. 

:laugh:

Sexlysten sitter i hodet. Har man kjemi kommer man veldig, veldig langt:) Det blir litt som hvordan en burger smaker når du er stappmett vs. skrubbsulten.

• Liker 1
Skrevet

Sex er alltid deilig, aldri vondt. Er avhengig av å stimulere ytre delen av klitoris for å oppnå orgasme. Da er det kontinuerlig press/ gniing mot klitoris sammen med penetrering som er det absolutt beste. Det er godt å kjenne en stiv penis inne i seg, veldig tennende. 

Anonymkode: ee418...1c7

Skrevet

Er så ufattelig få menn som ser magien i fingering og sensualitet. Penisen din er faktisk ikke det viktigste. 

Anonymkode: ae7e8...3f4

Skrevet

Damer husk pakten vår! Vi skal IKKE svare i penis tråder! De må utryddes! 

Anonymkode: ca185...32f

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på hvem jeg har sex med. Penis størrelse, form og farge kommer egentlig i andre rekke, da sex for meg er SÅ MYE MER enn kun penetrering og penisstimulering. One night stands, eller sex med noen bare for å ha sex, gir meg svært lite, så det har jeg sluttet med. Hvis jeg har en periode uten partner så fikser jeg det faktisk mye bedre på egen hånd hvis lysten blir for stor 😉

Det som er viktig for meg er først og fremst gjensidig respekt, kjemi og forståelse for min seksualitet og sensualitet. Jeg er IKKE et hull for tømming, hverken for en partner eller et kortere seksuelt forhold. Spør gjerne, og svar ærlig tilbake hvis jeg spør eller ber om tilbakemelding. Vit at for veldig mange av oss er nesten hele kroppen en erogen sone hvis lysten er tent. Jeg elsker å bli begjært, og kjenne sulten til den andre. 

Ser at noen oppriktig lurer på hvordan penetrering kan oppleves for en kvinne, og for å svare for meg selv så kan jeg si at det kan oppleves godt. Spesielt i åpningen kan det være godt å kjenne at han glir inn og ut, eller teaser litt. Men som hos veldig mange av oss ikke så godt at det kan gi meg orgasme. Penetreringen gir meg også mye mer dersom han i tillegg berører resten av kroppen, og ikke bare er opptatt av å støte. Som sagt, hele kroppen har en tendens til å tennes, og det er dermed veldig deilig å bli tatt på nesten overalt. 

Anonymkode: a616e...743

• Liker 1
Skrevet

Hvordan det er å ha sex? Sex er godt det🤷🏼‍♂️.

Det jeg skulle ønske er at flere menn hadde skjønt at «inn og ut/penis i vagina» ikke er veien til nirvana for de fleste av oss. Spesielt ikke om den er for stor.

Selve samleie er godt det også. Stimulering spesielt akkurat i skjedeåpningen og evt et par cm inn (gpunkt» er godt. Ikke nok til å få orgasme, men godt. Selve samleie er så veldig mye mer en akkurat den fysiske stimuleringen.

Om man vil gjøre meg så kåt som mulig, og veien til mine orgasmer går igjennom klitoris. Er vel det kanskje som best kan sammenlignes med at penis til menn blir stimulert, ikke samleie (innvendig stimulering).

Anonymkode: e3b7c...5e6

Skrevet
visp skrev (10 timer siden):

:laugh:

Sexlysten sitter i hodet. Har man kjemi kommer man veldig, veldig langt:) Det blir litt som hvordan en burger smaker når du er stappmett vs. skrubbsulten.

Sender bestandig opp med samme resultat om jeg er mett eller sulten når jeg spiser burger,blir kvalm og uvel. Burgeren er for kvalmende for meg.

Anonymkode: 78b1c...1c6

Skrevet
Eryn skrev (13 timer siden):

~ K J E M I ~ 💥

~ B E T Y R ~ A L T ~ 🥇🏆

Godt oppsummert👍

• Liker 1
Skrevet
Eryn skrev (13 timer siden):

~ K J E M I ~ 💥

~ B E T Y R ~ A L T ~ 🥇🏆

Fint å se en post med stil i en sånn tråd 👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...