AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Jeg lurer på: når kjente dere liv som andregangsgravide? Jeg er nå i uke 18, og har ikke kjent noe.. Det har stått i flere uker iden appen jeg har at jeg kan tenkes å kjenne liv nå. Har ikke tenkt så mye på det, men når bør man begynne å bekymre seg? Skal kanskje også sies at jeg har noen kg ekstra, bmi typ rundt 28. hvis det har noe å si 🙈😅 Anonymkode: 95566...640
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Kjente i slutten av uke 16, men da lå jeg på magen og kjente VELDIG godt etter.. kunne gå mange dager/kanskje en uke uten å kjenne noe skikkelig før uke 19-20 etter det, det var bare små svømmetak/vibrasjoner i fostervann jeg kjente først. Ville ikke bekymret meg, det er veldig tidlig
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer på: når kjente dere liv som andregangsgravide? Jeg er nå i uke 18, og har ikke kjent noe.. Det har stått i flere uker iden appen jeg har at jeg kan tenkes å kjenne liv nå. Har ikke tenkt så mye på det, men når bør man begynne å bekymre seg? Skal kanskje også sies at jeg har noen kg ekstra, bmi typ rundt 28. hvis det har noe å si 🙈😅 Anonymkode: 95566...640 Jeg kjente ikke før uke 20 med andre 🙂 Anonymkode: 40cb8...15e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Jeg syns jeg kunne kjenne antydning rundt uke 15+. Er nå uke 17+2 og har tydelig kjent bevegelser flere ganger. Da når jeg ligger å slapper av på sofaen Ikke stress med det tenker jeg. Kommer jo an på hvordan babyen ligger og er jo helt normalt at det går over uke 20 før man kjenne noe. Når kjente du sist? Jeg husker ikke helt når det var med nr. 1, men tror det var like før uke 20. Husker mannen min kjente det utenpå første gang i uke 21, for da var vi på ferie, så det husker jeg godt Anonymkode: 79e23...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå