AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Singellivet lenge leve. Jeg mistenker at jeg kan leve et liv uten sex. Kyssing, kosing, one-night stand er ikke noe for meg. Føler meg unormal. Mistet all lys på menn, sex og kosing. Nærmeste nærhet jeg trenger en en god klassisk massasje. What to do??? Anonymkode: a9cd0...f2b
Stillalive Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Vel, egentlig ikke uvanlig at man blir mer aseksuell hvis man går i lange perioder uten, mer merkbart dess eldre man er. Dog enkelte har rett å slett ingen interesse av sex å er reelt aseksuelle. Men siden du faktisk tenker på sex så vil jeg tro at du vil ønske det oftere etterhvert som du har sex, f.eks ved en ny partner. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Det er da fantastisk å føle seg unormal? Det er jo så mange normale, at det grenser til kjedsommelighet. Vær deg selv, drit i normen:-) Anonymkode: ff0f6...bc6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Samme her! Og jeg synes det er helt topp. Hadde det ikke vært utrolig slitsomt å være single med et enormt sex-behov? Anonymkode: 8e038...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Aseksuell er en legning og ikke noe man plutselig bare blir. Mange kan leve uten sex og nærhet uten å være aseksuell Anonymkode: ece25...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Singellivet lenge leve. Jeg mistenker at jeg kan leve et liv uten sex. Kyssing, kosing, one-night stand er ikke noe for meg. Føler meg unormal. Mistet all lys på menn, sex og kosing. Nærmeste nærhet jeg trenger en en god klassisk massasje. What to do??? Anonymkode: a9cd0...f2b Det sier du helt frem til du blir stormende forelsket igjen. Så oppretter du en ny tråd på kg om hvor bra elsker du har fått deg og skryter sexlivet opp i skyene. Forteller om hvor dårlig alle tidligere sexpartnere har vært, at du har blitt tryggere på deg selv osv. Neste post du oppretter handler om graviditet, lite forståelse fra mannen, spørsmål om permisjon osv. Tråden etter graviditet handler om at mannen ikke gjør sin del med barnetderetter en tråd om hbor vanskelig det er å kombinere småbarnsriollen og arbeid. Neste tråd, cirka 7 til 9 år etter første sexopplevelse med mannen så har du igjen blitt aseksuell. Du legger all skyld på mannen, men du sier det ikke til han. HN må forstå hint. Slike innlegg som hi har vi hørt tusen ganger før. Til det kjedsommelige. Anonymkode: 04c95...56c 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det sier du helt frem til du blir stormende forelsket igjen. Så oppretter du en ny tråd på kg om hvor bra elsker du har fått deg og skryter sexlivet opp i skyene. Forteller om hvor dårlig alle tidligere sexpartnere har vært, at du har blitt tryggere på deg selv osv. Neste post du oppretter handler om graviditet, lite forståelse fra mannen, spørsmål om permisjon osv. Tråden etter graviditet handler om at mannen ikke gjør sin del med barnetderetter en tråd om hbor vanskelig det er å kombinere småbarnsriollen og arbeid. Neste tråd, cirka 7 til 9 år etter første sexopplevelse med mannen så har du igjen blitt aseksuell. Du legger all skyld på mannen, men du sier det ikke til han. HN må forstå hint. Slike innlegg som hi har vi hørt tusen ganger før. Til det kjedsommelige. Anonymkode: 04c95...56c ?? Anonymkode: a9cd0...f2b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 Det må da være flere enn «hi» som føler på dette.. bortsett fra det er det vel ikke alle innlegg som er like interessante for alle. Anonymkode: a9cd0...f2b 1
Stillalive Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 Selv om innlegg er gjentatt tidligere osv så kan det jo godt hende at TS ikke har lest disse. Bare å se på en Biltema batteri diskusjon eller dekk diskusjon på hvilket som helst mc forum det..... 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #10 Skrevet 22. november 2021 Aseksualitet er noe man er, ikke blir. Aseksuelle kjenner ikke/ har aldri kjent noen seksuell tiltrekning mot noen. Men noen mennesker har lav sexdrift. Tenker ikke mye på sex og er enda mindre interessert i å ha sex. Jeg er sånn selv at jeg har lav sexdrift, og lever helt fint med det. Lever i sølibat nå på snart syvende året. Men kjenner seksuell tiltrekning mot noen svært få mennesker. ONS, ff, fwb og fast date uten at det er den rette er helt uaktuelt. Anonymkode: 11fbc...28b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det må da være flere enn «hi» som føler på dette.. bortsett fra det er det vel ikke alle innlegg som er like interessante for alle. Anonymkode: a9cd0...f2b Du mener sikkert TS. HI er hovedinnlegg. Anonymkode: ff0f6...bc6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aseksualitet er noe man er, ikke blir. Aseksuelle kjenner ikke/ har aldri kjent noen seksuell tiltrekning mot noen. Men noen mennesker har lav sexdrift. Tenker ikke mye på sex og er enda mindre interessert i å ha sex. Jeg er sånn selv at jeg har lav sexdrift, og lever helt fint med det. Lever i sølibat nå på snart syvende året. Men kjenner seksuell tiltrekning mot noen svært få mennesker. ONS, ff, fwb og fast date uten at det er den rette er helt uaktuelt. Anonymkode: 11fbc...28b Det er heller ikke helt riktig. Det er riktig at aseksuell er noe man er ikke blir, men de kan føle seksuell tiltrekning til noen men til få. Noen aseksuelle har sex men har ikke behov for sex. Anonymkode: ece25...5cd
Stillalive Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 Ja, men fellesterm blir på en måte at man føler seg aseksuell i perioder selv om dette pr def ikke er riktig ordvalg. Men man trenger ikke briller for å forstå hva TS egentlig mener. (Såfremt ikke jeg har misforstått TS totalt, det er jo også mulig. )
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #14 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er heller ikke helt riktig. Det er riktig at aseksuell er noe man er ikke blir, men de kan føle seksuell tiltrekning til noen men til få. Noen aseksuelle har sex men har ikke behov for sex. Anonymkode: ece25...5cd Aseksuell betyr at man ikke kjenner seksuell tiltrekning. Å ha lav sexdrift og ikke ønske tilfeldig sex er ikke aseksualitet. Anonymkode: 11fbc...28b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #15 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du mener sikkert TS. HI er hovedinnlegg. Anonymkode: ff0f6...bc6 Hvem er hi og Ts? Jeg er ikke noen av dem. Anonymkode: a9cd0...f2b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #17 Skrevet 22. november 2021 Stillalive skrev (7 minutter siden): Ja, men fellesterm blir på en måte at man føler seg aseksuell i perioder selv om dette pr def ikke er riktig ordvalg. Men man trenger ikke briller for å forstå hva TS egentlig mener. (Såfremt ikke jeg har misforstått TS totalt, det er jo også mulig. ) Du har forstått det helt slik det er ment. Anonymkode: a9cd0...f2b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #18 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem er hi og Ts? Jeg er ikke noen av dem. Anonymkode: a9cd0...f2b Anonymkoden din sier noe annet. Anonymkode: ff0f6...bc6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #19 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkoden din sier noe annet. Anonymkode: ff0f6...bc6 Lol, er ts= trådstarter? Lol Anonymkode: a9cd0...f2b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #20 Skrevet 22. november 2021 Da er jeg både «aseksuell» og treig. Lol 😂 Anonymkode: a9cd0...f2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå