Gå til innhold

Noen andre som er helt utkjørt etter jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som sykepleier på sykehjem i 2-delt turnus. Når jeg er ferdig på jobben er jeg helt utslitt, det verker i kropp og hode. Jeg gjør husarbeid, lager middag osv men føles ut som jeg skal besvime av lite energi. Noen andre som har det slik? Jeg har null sosialt liv da jobben tar all energi. Det er ikke noe  alternativ å bli sykemeldt, jeg ønsker å jobbe men plages altså av altfor lite energi. Har jeg fridager er jeg aktiv og går tur og spiser helt normalt kosthold. Noen andre som ikke mestrer noe annet en jobben her i livet? Føler meg som en skikkelig taper. 

Anonymkode: 11527...510

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg over: glemte å si at alle blodprøver er helt normale. Ingen vitaminmangel  eller problemer med stoffskifte. 

Skrevet

Jobber også som sykepleier, todelt turnus i HDO, har i tillegg ibs som bare blir verre og verre. Mistenker det er stort sett stressrelatert, da jeg får bedring når jeg er sykmeldt. Trenger en "timeout" når smertene blir som verst. 

Så føler det likedan som deg. Har vært på dagvakt idag, spiste litt lett middag når jeg kom hjem, og sov en time på sofaen. Dette er normalen. 

Bare å sende en pm hvis du vil prate litt. Virker som vi har det ganske likt. 😅

Skrevet

Jeg vet om flere i helseyrket som har det slik du beskriver. Det er en skam. Skulle ønske dere kunne få en bedre arbeidshverdag!

Jeg har hatt ulike jobber opp igjennom livet og vært ganske sliten jeg også til tider. Perioder der jeg bare går rett hjem og legger meg og er takknemlig for at jeg ikke har barn å ta meg av. Heldigvis er det bare periodevis, aldri over lengre tid. Det hadde jeg ikke klart.

Anonymkode: 31628...55a

• Liker 2
Skrevet