Gjest *gjest* Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Begynte på Diane for 9 dager(på første menstruasjonsdag).Pleier vanligvis å ha mensen i 3-4 dager,men jeg har fortsatt blødninger ...det er ikke så mye,men alikevel,ville heller ha vært foruten! Leste i bruksanvisningen at dette var en vanlig bivirkning,men er det noen som har hatt liknende erfaringer? Og i såfall hvor lang tid tok det før blødningene ga seg? Takker for svar!
Månekvinnen Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Da jeg begynte på Diane første gang (for et halvt år siden) hadde jeg mensen i 2 uker, så det er helt normalt:) Er nok bare første gangen. Jeg er veldig fornøyd med denne pilla
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Det anbefales at du iallefall venter 3 mnd for å se om bivirkningene gir seg. Det er ikke bra å bytte merke i hytt og pine heller.
Gjest Hippopotamus Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Min første mens på Diane varte i over ni måneder... Håper du slipper det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå