AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Jeg har en veldig kort hals å har alltid synes at høyhalsa gensere er så pent. Prøvde en i butikk her om dagen og med alle sidespeilene så jeg hvor teit det så ut at en som meg går med slikt. Selv om jeg bretter halsen helt ned så forsvinner jo halsen min og jeg ser mye breiere ut enn jeg allerede er. Dette er også grunnen til at jeg ikke liker gå med skjerf heller for hodet litt drukner jo helt i skjerfet fordi jeg har så kort hals. Flere med dette problemet? Hva gjør dere for å få halsen til å virke lenger? Anonymkode: 19d31...16c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Gensere med v formet utringning vil virke forlengelse på halsen. Høytalere gensere eller gensere som slutter rett ved halsen vil forkorte halsen. Dersom du skal bruke skjerf finnes det måter å knyte det slik at halsen virker lengre. Du kan bruke et trekantet skjerf med spissen frem, eller dersom du er slank kan du bruke et tynt skjerf som du putrer under en jakke med v-krage. Du kan også bruke smykker for å forlenge halsen, ved å ha slanke smykker som henger. Tykke smykker som sitter tett i halsen vil forkorte halsen. Det er dessverre slik at ikke alle kler alle klær, selv om man liker stilen på andre. Selv er jeg veldig glad i lilla og pastellfarger, men de fargene går ikke til min hud. Jeg får heller nyte synet av andre pastellkledde mennesker. Anonymkode: 752fb...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå