Gå til innhold

Plutselig ingen matcher lenger? (Tinder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en pause på ca 3 mnd fra tinder. Da jeg var der sist fikk jeg match med ca 50% av de jeg selv sveipet til høyre. Men da jeg lastet det ned igjen får jeg plutselig ingen matcher!? Har sveipa ca 15 stk til høyre - og kun fått 1 match. Why???? Hvorfor færre matcher nå enn sist? 

Må si det gjorde litt med selvbilde, det her. 

Anonymkode: f9a84...dc0

Skrevet

Tinder skal bare melke folk for penger nå. Synes hele appen har blitt kjedelig.

Anonymkode: 30aaa...8dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde en pause på ca 3 mnd fra tinder. Da jeg var der sist fikk jeg match med ca 50% av de jeg selv sveipet til høyre. Men da jeg lastet det ned igjen får jeg plutselig ingen matcher!? Har sveipa ca 15 stk til høyre - og kun fått 1 match. Why???? Hvorfor færre matcher nå enn sist? 

Først og fremst: Er du dame eller mann? :klo:

Anonymkode: a15d5...ebd

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Først og fremst: Er du dame eller mann? :klo:

Anonymkode: a15d5...ebd

Jeg er dame!! Derfor jeg reagerer. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også opplevd store svningninger i antall likes. Noen dager får jeg 1 like. Andre dager 20-30.

- Mann 31

Anonymkode: bc240...991

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi du kun sveipet de 15 kjekkeste på tinder.... finn din markedsverdi kvinne, prøv å sveip 100 du

Anonymkode: a2ed5...d71

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også lurt på det. Pleier å ha perioder der jeg sveiper en del, og da er det som oftest en del matcher først (mange sletter da) og to eller tre de neste dagene. Etter helga har jeg kun èn match😕 Nesten så jeg vurderte måndesabbo for å se hvem som har sveipet høyre, men syns det er dyrt.

Anonymkode: b4aa2...316

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Fordi du kun sveipet de 15 kjekkeste på tinder.... finn din markedsverdi kvinne, prøv å sveip 100 du

Hehe, nei. De kjekkeste går til venstre, fordi jeg vil ikke ha en veldig kjekk mann (eller, han har for mye å velge i og velger nok ikke meg heller😁).

Jeg velger de som ser hyggelige ut, har god tekst og ser oppegående ut. Har alltid brukt samme strategi og har fått endel matcher. Men nå? Ingen, så og si. 

• Liker 1
Skrevet

Har også merket det. 

Har tinder gull og pleide å få mange hundre likes opp til tusen hver dag forrige omgang jeg var på Tinder , men nå får jeg bare sånn 30-40... 

Anonymkode: 39a9c...74e

Skrevet
On 11/22/2021 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Skal frasen markedsverdi bli en greie incelene skal bruke nå? Hørte ikke det ordet bli brukt før de trakk det frem, takk Peder og Kjøs for å ha gitt trollene mer å leke med 🙄

Anonymkode: accdd...a85

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal frasen markedsverdi bli en greie incelene skal bruke nå? Hørte ikke det ordet bli brukt før de trakk det frem, takk Peder og Kjøs for å ha gitt trollene mer å leke med 🙄

Haha, Thuen og Kjøs mente jeg 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Haha, Thuen og Kjøs mente jeg 😂

Same shit 😛

Anonymkode: 39a9c...74e

• Liker 1
Skrevet

Den voldsomme skjevheten mellom menn og kvinner på tinder har blitt litt utjevnet pga korona. Det er litt flere damer der, og damene som er der er mer aktive i sin søken.

Det er fortsatt absurd mye lettere for kvinner på tinder, men konkurransen om de mest attraktive mennene er nok hakket vassere enn det var før. Så har tinder og tatt grep og straffer menn som sveiper høyre på alle. 

Anonymkode: 61e04...b47

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Den voldsomme skjevheten mellom menn og kvinner på tinder har blitt litt utjevnet pga korona. Det er litt flere damer der, og damene som er der er mer aktive i sin søken.

Det er fortsatt absurd mye lettere for kvinner på tinder, men konkurransen om de mest attraktive mennene er nok hakket vassere enn det var før. Så har tinder og tatt grep og straffer menn som sveiper høyre på alle. 

Kilder,  eller bare synsing?

Anonymkode: 11e13...ec9

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 23.14):

Hvordan har tinder straffet de som sveipet høyre?

Anonymkode: e40a8...13c

Skrevet
Ramona skrev (På 25.11.2021 den 17.26):

Hvor gammel er du, TS? 

Jeg er i slutten av 30-årene. Men det var jeg jo for bare noen mnd siden også, da jeg hadde massevis av matcher. 

Merkelig! Syns jeg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er i slutten av 30-årene. Men det var jeg jo for bare noen mnd siden også, da jeg hadde massevis av matcher. 

Merkelig! Syns jeg.

Det er fordi Peder Kjøs og Frode Thuen har tatt alle mennene.

Anonymkode: 26b82...d49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merkelig! Syns jeg.

Jeg hadde ingen matcher, slettet kontoen og lagde en ny, men en som var helt lik som den forrige. Nå har jeg 570 likes, etter 1 døgn. 

Er i slutten av 30-årene og synes det er galskap å skulle forholde meg til så mange menn 😳

Men prøv å slette? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...