Entern Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Incels, mannehatere, kvinnehatere, pervoer, rasister, fanatikere, gærninger og generelle rasshøl... Virker jo som om flertallet snart tilhører en av disse kategoriene jo... SKJERPINGS!!! 🤢🤮 9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Særlig alle trådene som lurer nye brukere utpå på seksualforumet, de blir jeg direkte dårlig av. Alle som svarer, uten å forstå hva som ligger bak... Skulle egentlig ønske de kunne stenge hele underforumet. Og mobbere. Jeg liker å finte tilbake, og KG er glemt når jeg lukker Macen. Men får vondt inni meg av de som tar til seg alle de spisse kommentarene enkelte kommer med. Anonymkode: 58094...335 7
Firtina Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Det er så lett å være slem når man kan poste anonymt. Det ser man jo mye av her. Mange stygge kommentarer som postes anonymt. Veldig trist .. 😕 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Ja, det er fælt. En slags suppe av nothingness. Anonymkode: ef61f...648 1
Gjest Adobyen Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Jeg har hørt mye, og ørene har ikke falt av, men de begynner å løsne litt når jeg ser alt hatet og hetsen på forumet. Koronaforumet bør man styre unna, for der er det mye galskap, og vaksinemotstanderne oppretter fritt tråder hvor de skryter av at de har latt være å ta vaksinen. Det var en slik i dag. Det underforumet burde anmeldes og stoppes. Åpenbare trolletråder er det nok av, anonyme brukere, mobb og spark mest mulig 😢
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Entern skrev (11 timer siden): Incels, mannehatere, kvinnehatere, pervoer, rasister, fanatikere, gærninger og generelle rasshøl... Virker jo som om flertallet snart tilhører en av disse kategoriene jo... SKJERPINGS!!! 🤢🤮 Vet ikke helt hva man kan kalle dem. Men tror ihvertfall mange er på flukt fra…virkeligheten🙄 Anonymkode: 1d1cf...336 2
Gjest Adobyen Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vet ikke helt hva man kan kalle dem. Men tror ihvertfall mange er på flukt fra…virkeligheten🙄 Anonymkode: 1d1cf...336 Det tror jeg faktisk at du har helt rett i. Kanskje de bare føler for å lage litt bråk for å holde ut sin egen triste tilværelse.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Særlig alle trådene som lurer nye brukere utpå på seksualforumet, de blir jeg direkte dårlig av. Alle som svarer, uten å forstå hva som ligger bak... Skulle egentlig ønske de kunne stenge hele underforumet. Og mobbere. Jeg liker å finte tilbake, og KG er glemt når jeg lukker Macen. Men får vondt inni meg av de som tar til seg alle de spisse kommentarene enkelte kommer med. Anonymkode: 58094...335 På sexforumet er det vel runketråder som er det største problemet. Vet ikke om runkerne regnes som troll eller ikke 😂 Det burde vært opprettet et eget runkeforum. Det er så dumt at de gode og interessante trådene på sexforumet drukner i runketråder 😑 Anonymkode: 332d2...e0a 6
Entern Skrevet 23. november 2021 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Særlig alle trådene som lurer nye brukere utpå på seksualforumet, de blir jeg direkte dårlig av. Alle som svarer, uten å forstå hva som ligger bak... Skulle egentlig ønske de kunne stenge hele underforumet. Og mobbere. Jeg liker å finte tilbake, og KG er glemt når jeg lukker Macen. Men får vondt inni meg av de som tar til seg alle de spisse kommentarene enkelte kommer med. Anonymkode: 58094...335 Ja jeg og, særlig folk som ber om råd og blir mobbet, det synes jeg er ille. 5
Flintis Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 Entern skrev (16 timer siden): Incels, mannehatere, kvinnehatere, pervoer, rasister, fanatikere, gærninger og generelle rasshøl... Virker jo som om flertallet snart tilhører en av disse kategoriene jo... SKJERPINGS!!! 🤢🤮 Det er bedre å få fram trollet så sprekker det, eller får seg en korreks.
Entern Skrevet 23. november 2021 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2021 (endret) Flintis skrev (2 minutter siden): Det er bedre å få fram trollet så sprekker det, eller får seg en korreks. Jeg forstår den innstillingen og, og er i utgangspunktet enig...problemet er når det er mange av dem. Hvis det er meg, deg og et troll i en tråd og trollet ikke greier å manipulere oss til å krangle, blir trollet lei kjeft og stikker. Hvis det er meg, deg og fire troll...arrgh. Endret 23. november 2021 av Entern Teit skrivefeil 1
Flintis Skrevet 23. november 2021 #12 Skrevet 23. november 2021 (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Ja jeg og, særlig folk som ber om råd og blir mobbet, det synes jeg er ille. Mobbe skal en ikke gjøre, ta tak i personen synes jeg en kan gjøre. Men for å rådgi. Endret 23. november 2021 av Flintis 1
Entern Skrevet 23. november 2021 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2021 Flintis skrev (Akkurat nå): Mobbe skal en ikke gjøre, ta tak i personen synes jeg en kan gjøre. Ja jeg sier ikke at man alltid skal stryke folk medhårs, men hvis du la oss si har et selvforskyldt problem med bilen og spør etter råd (som et eksempel), så er det greit hvis jeg forteller deg at du har gjort teite ting du må slutte med, men det er ikke greit hvis 10 ABer dukker opp og kaller deg alle mulige ting på side etter side på pur f... 2
Gjest ABM Skrevet 23. november 2021 #14 Skrevet 23. november 2021 Entern skrev (16 timer siden): Incels, mannehatere, kvinnehatere, pervoer, rasister, fanatikere, gærninger og generelle rasshøl... Virker jo som om flertallet snart tilhører en av disse kategoriene jo... SKJERPINGS!!! 🤢🤮 Jeg er dønn seriøs og blir beskyld for alt mulig her inne ..bl.a. av deg!
Entern Skrevet 23. november 2021 Forfatter #15 Skrevet 23. november 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Jeg er dønn seriøs og blir beskyld for alt mulig her inne ..bl.a. av deg! 🤪 2
Flintis Skrevet 23. november 2021 #16 Skrevet 23. november 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg sier ikke at man alltid skal stryke folk medhårs, men hvis du la oss si har et selvforskyldt problem med bilen og spør etter råd (som et eksempel), så er det greit hvis jeg forteller deg at du har gjort teite ting du må slutte med, men det er ikke greit hvis 10 ABer dukker opp og kaller deg alle mulige ting på side etter side på pur f... Abdolutt enig😊 2
Troyamin Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 (endret) Det verste er ikke trollene, synes jeg. Jeg angrer nesten på at jeg har vært inne og tittet på Barn og Famile. Fy f! så slemme mammaer kan være! Det virker som om det er mange som hater egen mor og ønsker derfor at det brytes opp familier ved å nekte barn samvær med bestemor. I stedet for å gi råd til hvordan familier kan få et bedre samhold. Og jeg synes fryktelig synd på alle nybakte mammaer som søker råd, men som blir fortalt at de er elendige mødre som aldri burde hatt barn. Vil tro at fødselsdepresjon kan bli forsterket for mange som er innpå den delen av KG... Endret 23. november 2021 av Troyamin staveleifer 7
Vera Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 Entern skrev (12 minutter siden): Jeg forstår den innstillingen og, og er i utgangspunktet enig...problemet er når det er mange av dem. Hvis det er meg, deg og et troll i en tråd og trollet ikke greier å manipulere oss til å krangle, blir trollet lei kjeft og stikker. Hvis det er meg, deg og fire troll...arrgh. Da kan du rope på meg 😁😁 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #19 Skrevet 23. november 2021 I koronatrådene må det være mye trolling. Kan umulig være tilfelle at normale folk ønsker livet av de uvaksinerte. Anonymkode: dc9ce...8e9 5
Entern Skrevet 23. november 2021 Forfatter #20 Skrevet 23. november 2021 Vera skrev (Akkurat nå): Da kan du rope på meg 😁😁 Ja du er god til å kombinere saklighet, ro, balanse og autoritet synes jeg ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå