Juli-79 Skrevet 10. oktober 2002 #1 Skrevet 10. oktober 2002 Har lurt litt på å prøve en slik eggløsningstest. Er det noen som har erfaring med dette, lurer litt på når jeg skal ta testen, hvor mange tester som er med i en pakke, hva det koster??
Snuppa Skrevet 10. oktober 2002 #2 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg prøvde eggløsningstester for første gang i denne syklusen. Lettvint å bruke, i tillegg til at jeg fikk vite nøyaktig når sjansene for å bli gravid var størst (som var på et helt annet tidspunkt enn jeg trodde, kjenner nemlig ikke noe symptomer på EL til vanlig). En pakke med 5 stk koster rundt 250, jeg brukte mer enn en pakke siden syklusen min har svingt mellom 12 og 31 dager og jeg ikke ante når jeg kunne forvente neste mens. Hvis du bestiller graviditetspakken via Kvinneguiden får du litt rabatt...... Venter mensen i disse dager, så da er det bare å krysse fingrene for at det var vel verdt investeringen:-)
Mistyen Skrevet 10. oktober 2002 #3 Skrevet 10. oktober 2002 hehe....jeg kjøpte en sånn pakke ,selv om jeg egentlig trodde jeg visste når min EL var. Jeg ville liksom være heelt sikker, og på dagen da jeg trodde jeg hadde EL tok jeg en test, og den slo ut med en gang!! Så de er nok effektive for å finne syklus for dere som er usikre på det. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #4 Skrevet 11. oktober 2002 Persona eggløsningstester er litt billigere enn Clearplan. De koster rundt 120 kr og har 8 testpinne. Du fungerer helt supert. Sunniva
pumpkin Skrevet 13. oktober 2002 #5 Skrevet 13. oktober 2002 Du bør ha en noe regelmessig syklus for at EL-testen skal fungere. Du tar den første ca 12-14 dager etter at mensen kom forrige gang. Regnes fra første dag med klart, rødt blod. Så tar du en test hver dag så lenge du har testpinner (som regel 5 stk.) Det kan jo hende du får positivt utslag på første forsøk. Da er det bare å hoppe i loppekassa, for da har du EL de neste 12-24 timene Lykke til! Pumpkin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå