AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Var nylig ute og danset, noe jeg ikke har gjort på lenge siden jeg har nådd en alder der de fleste har funnet seg noen og derfor koser seg med det i helgene. Men jeg endte opp med å få bekreftet det jeg hele tiden har tenkt om meg selv, at jeg er verdens styggeste. Min venninne og jeg danset sammen og hadde det igrunn hyggelig, men den ene etter den andre prøvde seg på henne, det var helt crazy. Jeg kan telle på en kvart hånd de gangene jeg har blitt sjekket opp på byen, mens her raste det inn med kyss og klaps og klems i ett sett. Var sikkert 10-12 stykker i løpet av en kveld. Jeg derimot, ble latterliggjort av mannfolk for dansemovesa mine. Hva gjør dere damer for å ta eierskap over dere selv, være stolte, i det hele tatt forsøke å elske seg selv, når det eneste man får fra omverdenen er bekreftelser på at man er frastøtende? Jeg ville ikke la det ødelegge kvelden, men jeg skjønner jo nå at jeg virkelig er en person folk bare tar til takke med. Alle sier at man må elske seg selv før noen andre kan gjøre det, men det frøet må jo sås først? Jeg har aldri blitt elsket av noen, kun latterliggjort, så hvordan skal jeg klare å elske meg selv da? Jeg er helt desperat etter å få denne jævlige følelsen bort. Anonymkode: aac89...84a 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Hvor gamle er dere? Er du normalt slank? Hvordan et utstrålingen din? Anonymkode: 9ccc7...80a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Har nok ikke noe å gjøre med at du er stygg og hun pen. Men siden du har dårlig selvtillit så skinner dette gjennom, du ser kanskje mer ned i gulvet eller på henne mens hun er mer imøtekommende og får mer øyekontakt med andre, ikke redd for å smile til gutter osv. Anonymkode: 6b8ef...1b8 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Man trenger overhodet ikke elske seg selv for å bli elsket. Jeg har aldri elsket meg selv og har likevel blitt elsket, så det der er bare svada og en sånn meningsløs klisje som folk sier. Personlig synes jeg det er grusomt å gå ut og danse. Jeg foretrekker heller å sitte på en pub og prate, kanskje det er en bedre situasjon for deg? Eller er du veldig glad i å danse? De fleste mennesker er opptatt av hele pakken og ikke bare utseendet. Kanskje får din venninne mer oppmerksomhet pga utseendet, men det betyr ikke at hun dermed lettere vil finne kjærligheten. Kanskje er det motsatt, at menn blendes av utseendet hennes og egentlig ikke er så interessert i hennes personlighet? Du kommer garantert til å treffe noen som liker deg akkurat sånn som du er ❤️ Anonymkode: 38f3d...9cf 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Vi er i midten av 30-årene. Jeg er normalt slank, men ganske sjenert og sliter med å tro at jeg har sjans på noen. Jeg smiler endel hvis folk snakker til meg, men tør ikke se på folk uten at de tar kontakt først. De få gangene jeg har bedt med menn ut har de blitt sinte. Jeg tror det sinnet sier litt om hvor fæl jeg er, hadde jeg vært litt fin ville de jo blitt smigret i det minste. Jeg har et par kjekkaser etter meg på jobb, men de har jo blitt vant til meg over flere år og har sikkert sett seg blind på ett eller annet ved meg jeg ikke forstår. Venninna mi danser sykt sensuelt og er dritfin. Jeg gleder meg til å danse med henne igjen, men vil bare ikke føle meg så jævla kjip. Anonymkode: aac89...84a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Ts over her forresten! Anonymkode: aac89...84a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 Må også legge til at jeg virkelig elsker å danse, men har en ekstrem sceneskrekk, som egentlig også gjelder hele livet. Jeg har rytmesans og hele pakka, det er mitt syn på meg selv som gjør meg så klein på dansegulvet at jeg nesten svimer av. Ellers, tusen takk for fine svar❤️ Anonymkode: aac89...84a 2
The Words Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er i midten av 30-årene. Jeg er normalt slank, men ganske sjenert og sliter med å tro at jeg har sjans på noen. Jeg smiler endel hvis folk snakker til meg, men tør ikke se på folk uten at de tar kontakt først. De få gangene jeg har bedt med menn ut har de blitt sinte. Jeg tror det sinnet sier litt om hvor fæl jeg er, hadde jeg vært litt fin ville de jo blitt smigret i det minste. Jeg har et par kjekkaser etter meg på jobb, men de har jo blitt vant til meg over flere år og har sikkert sett seg blind på ett eller annet ved meg jeg ikke forstår. Venninna mi danser sykt sensuelt og er dritfin. Jeg gleder meg til å danse med henne igjen, men vil bare ikke føle meg så jævla kjip. Anonymkode: aac89...84a Hvorfor går du ikke bare for en av de to kjekkasene på jobb, da? 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må også legge til at jeg virkelig elsker å danse, men har en ekstrem sceneskrekk, som egentlig også gjelder hele livet. Jeg har rytmesans og hele pakka, det er mitt syn på meg selv som gjør meg så klein på dansegulvet at jeg nesten svimer av. Ellers, tusen takk for fine svar❤️ Anonymkode: aac89...84a Ikke døm deg selv for hardt. Jeg kjenner meg veldig igjen i det med lav selvtillitt. Jeg er et par år eldre enn deg og dame. Vært singel i to år. Det finnes en bra mann det ute for deg også. Anonymkode: 9ccc7...80a 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #10 Skrevet 22. november 2021 The Words skrev (Akkurat nå): Hvorfor går du ikke bare for en av de to kjekkasene på jobb, da? Jeg faller ikke for folk bare fordi de er kjekkaser. Anonymkode: aac89...84a
The Words Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg faller ikke for folk bare fordi de er kjekkaser. Anonymkode: aac89...84a Ok 😊
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke døm deg selv for hardt. Jeg kjenner meg veldig igjen i det med lav selvtillitt. Jeg er et par år eldre enn deg og dame. Vært singel i to år. Det finnes en bra mann det ute for deg også. Anonymkode: 9ccc7...80a Takk❤️ Jeg håper det! Anonymkode: aac89...84a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg faller ikke for folk bare fordi de er kjekkaser. Anonymkode: aac89...84a Det gjør ikke voksne og modne menn heller. De faller ikke for en dame bare pga at hun har et pent utseende. Hvis du fungerer sånn, så fungerer vel garantert mange menn sånn også...? Personlig foretrekker jeg menn som ikke er altfor kjekke og pene, for ellers hadde jeg følt meg skikkelig stygg. Anonymkode: 38f3d...9cf
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #14 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi er i midten av 30-årene. Jeg er normalt slank, men ganske sjenert og sliter med å tro at jeg har sjans på noen. Jeg smiler endel hvis folk snakker til meg, men tør ikke se på folk uten at de tar kontakt først. De få gangene jeg har bedt med menn ut har de blitt sinte. Jeg tror det sinnet sier litt om hvor fæl jeg er, hadde jeg vært litt fin ville de jo blitt smigret i det minste. Jeg har et par kjekkaser etter meg på jobb, men de har jo blitt vant til meg over flere år og har sikkert sett seg blind på ett eller annet ved meg jeg ikke forstår. Venninna mi danser sykt sensuelt og er dritfin. Jeg gleder meg til å danse med henne igjen, men vil bare ikke føle meg så jævla kjip. Anonymkode: aac89...84a Dette høres ut som en veldig rar respons. De fleste menn hadde blitt smigret, selvom de kom med et avslag. Spurte du disse mennene i en edruelig setting, og på en ordentlig måte? Anonymkode: 5e3b9...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #15 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var nylig ute og danset, noe jeg ikke har gjort på lenge siden jeg har nådd en alder der de fleste har funnet seg noen og derfor koser seg med det i helgene. Men jeg endte opp med å få bekreftet det jeg hele tiden har tenkt om meg selv, at jeg er verdens styggeste. Min venninne og jeg danset sammen og hadde det igrunn hyggelig, men den ene etter den andre prøvde seg på henne, det var helt crazy. Jeg kan telle på en kvart hånd de gangene jeg har blitt sjekket opp på byen, mens her raste det inn med kyss og klaps og klems i ett sett. Var sikkert 10-12 stykker i løpet av en kveld. Jeg derimot, ble latterliggjort av mannfolk for dansemovesa mine. Hva gjør dere damer for å ta eierskap over dere selv, være stolte, i det hele tatt forsøke å elske seg selv, når det eneste man får fra omverdenen er bekreftelser på at man er frastøtende? Jeg ville ikke la det ødelegge kvelden, men jeg skjønner jo nå at jeg virkelig er en person folk bare tar til takke med. Alle sier at man må elske seg selv før noen andre kan gjøre det, men det frøet må jo sås først? Jeg har aldri blitt elsket av noen, kun latterliggjort, så hvordan skal jeg klare å elske meg selv da? Jeg er helt desperat etter å få denne jævlige følelsen bort. Anonymkode: aac89...84a Ingen vil høre det, men.... så var det denne markedsverdien da. Anonymkode: 5e3b9...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #16 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette høres ut som en veldig rar respons. De fleste menn hadde blitt smigret, selvom de kom med et avslag. Spurte du disse mennene i en edruelig setting, og på en ordentlig måte? Anonymkode: 5e3b9...f8c Ja, edruelig setting og på en ordentlig måte. Har aldri oppført meg ufint mot noen. Jeg synes også det er en rar respons, og det eneste jeg kan se for meg de tenke er "hvem søren er det hun tror hun er". Anonymkode: aac89...84a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #17 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen vil høre det, men.... så var det denne markedsverdien da. Anonymkode: 5e3b9...f8c Jeg og min venninne er like gamle, men de fleste tror vi er i tidlig 20-årene (som resten av KG, har jeg skjønt). Anonymkode: aac89...84a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #18 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg og min venninne er like gamle, men de fleste tror vi er i tidlig 20-årene (som resten av KG, har jeg skjønt). Anonymkode: aac89...84a Markedsverdi er ikke bare alder, det er den totale pakken. Da har kanskje veninnen din noe som du ikke har. Hva det er vet ikke jeg. Anonymkode: 5e3b9...f8c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #19 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Markedsverdi er ikke bare alder, det er den totale pakken. Da har kanskje veninnen din noe som du ikke har. Hva det er vet ikke jeg. Anonymkode: 5e3b9...f8c Jeg vet jo hva det er, hele HI handler vel om det. Anonymkode: aac89...84a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #20 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet jo hva det er, hele HI handler vel om det. Anonymkode: aac89...84a Da er det ingen vei utenom å jobbe med selvtilliten og være mer frempå. Anonymkode: 5e3b9...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå