Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min var ute sist helg, sammen med en venninne som nylig er singel. Jeg uttrykket bekymring i forhold til dette da jeg vet venninnen vil treffe gutter. Kjæresten min forstod dette, og forklarte at hun ikke har noen interesse av de single guttene om hun snakket med noen. 

Dagen etter fortalte kjæresten min at venninnen hadde funnet seg en som hun danset med. Kjæresten min ble derfor sittende alene, og det kom bort flere gutter. Hun hadde snakket med disse guttene, og dersom noen prøvde seg fortalte hun at hun hadde type. Hun fortalte meg hva de hadde snakket om, og trygget meg på at det var mest for å ikke kjede seg da venninnen var med han andre. Likevel føler jeg hun oppfører seg singel på byen når hun snakker med mange single gutter. Det var 4-5 stk som hadde kommet bort til hun, og mange hadde prøvd seg på hun. 

Hun har vist meg at hun ikke har addet noen på sosiale media, og filmet seg selv ofte når hun satt alene eller sammen med venninnen og han hun hadde funnet. Likevel sier hun at hun snakket og lo med andre, for hun ikke ville sitte å se sur og kjip ut. Er dette greit? Hun gikk hjem rett etter byen. Hun går ikke ut ofte men sier hun ble med for å hjelpe venninnen komme seg over eksen, er ikke helt overbevist 

Anonymkode: 39887...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må avgjøre om du synes det er greit, men du høres utrolig usikker og sjalu ut. Det du beskriver vil jeg overhode ikke kalle å oppføre seg som singel.

Hvis dette funker for dere så greit nok, men jeg ville aldri behandlet min partner slik du behandler henne og jeg hadde aldri i verden akseptert å bli behandlet slik heller.

Anonymkode: 76567...243

• Liker 44
Skrevet

Ja selvfølgelig er dette greit. Tror du må jobbe litt med usikkerheten din og sjalusien din. Hun kommer raskt til å gå lei dersom du er like kontrollerende som dette framover. Stoler du på dama di? Jeg håper det siden du har valgt å være sammen med henne. Da burde du også unnlate å kontrollere henne like mye framover. Slik jeg ser det var hun en god venninne og samtidig høflig mot fremmede. Ingenting galt i det.

Forventer du at hun bare skal sitte helt alene og være sur mot alle som tar kontakt fordi hun har kjæreste hjemme?

Anonymkode: 2e894...3ba

• Liker 14
Skrevet

Og det at du skriver at hun oppførte seg singel på byen utifra det du beskriver her, vitner om ekstrem sjalusi og forvrenging av hva hun faktisk gjorde.. Her må du bare jobbe med deg selv! Er ikke lenge damer orker slik oppførsel. Spar sjalusien til den gangen det virkelig er "ok" å være sjalu.

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja selvfølgelig er dette greit. Tror du må jobbe litt med usikkerheten din og sjalusien din. Hun kommer raskt til å gå lei dersom du er like kontrollerende som dette framover. Stoler du på dama di? Jeg håper det siden du har valgt å være sammen med henne. Da burde du også unnlate å kontrollere henne like mye framover. Slik jeg ser det var hun en god venninne og samtidig høflig mot fremmede. Ingenting galt i det.

Forventer du at hun bare skal sitte helt alene og være sur mot alle som tar kontakt fordi hun har kjæreste hjemme?

Nei selvfølgelig ikke. Jeg er bare så glad i hun at jeg blir redd for at noe skal skje, eller at hun skal møte noen. Snakket med hun om dette dagen etterpå og hun sier hun forstår meg, og at hun heller ikke hadde likt tanken på at jeg satt å snakket med haugevis med single damer. Likevel er hun jo ærlig virker det som, og forteller i detaljer hele kvelden. Stoler normalt fult og helt på hun, men blir usikker av slike situasjoner 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjæresten min var ute sist helg, sammen med en venninne som nylig er singel. Jeg uttrykket bekymring i forhold til dette da jeg vet venninnen vil treffe gutter. Kjæresten min forstod dette, og forklarte at hun ikke har noen interesse av de single guttene om hun snakket med noen. 

Dagen etter fortalte kjæresten min at venninnen hadde funnet seg en som hun danset med. Kjæresten min ble derfor sittende alene, og det kom bort flere gutter. Hun hadde snakket med disse guttene, og dersom noen prøvde seg fortalte hun at hun hadde type. Hun fortalte meg hva de hadde snakket om, og trygget meg på at det var mest for å ikke kjede seg da venninnen var med han andre. Likevel føler jeg hun oppfører seg singel på byen når hun snakker med mange single gutter. Det var 4-5 stk som hadde kommet bort til hun, og mange hadde prøvd seg på hun. 

Hun har vist meg at hun ikke har addet noen på sosiale media, og filmet seg selv ofte når hun satt alene eller sammen med venninnen og han hun hadde funnet. Likevel sier hun at hun snakket og lo med andre, for hun ikke ville sitte å se sur og kjip ut. Er dette greit? Hun gikk hjem rett etter byen. Hun går ikke ut ofte men sier hun ble med for å hjelpe venninnen komme seg over eksen, er ikke helt overbevist 

Vel du kan jo lese innlegget hennes her på KG da, nice try😂

• Liker 3
Skrevet

Dette er uunngåelig på byen. Og det må gå an å snakke med folk man treffer på uten at det skal bli drama av det. Stoler du så lite på henne at det var du som ba om å få sjekke hennes sosiale medier konto? 

Hun høres normal ut, å prate om løst og fast, eller livet for den del, er ikke det samme som å ta en kuk i halsen. 

• Liker 2
Skrevet

HENNE! Prøvd seg på HENNE!!

Og nei, hun har IKKE oppført seg som om hun er singel, hun har oppført seg som et normalt høflig menneske - småprat og informert om at hun har type hvis noen prøvde seg på henne. 

• Liker 16
Skrevet

Det ER lov å snakke med andre single selv om en er opptatt selv. Du må jobbe med usikkerheten din. Du ser jo selv at dama di har trygget deg og forsikret deg om at hun holdt seg på matta, så hvorfor blir du fortsatt så usikker?

• Liker 1
Skrevet

Det er helt vanlig å komme i snakk med fremmede på byen. Det er jo noe av det morsomme ved å gå ut...? Så lenge man sier i fra om at man har kjæreste, er vel alt ok, mener nå jeg. 

Jeg er enig i at du høres veldig usikker og sjalu ut. Jeg blir alltid sjekket opp når jeg går ut på byen og kommer alltid i snakk med andre, det betyr ikke at jeg er utro eller ønsker å være med andre. Sånn fungerer nok kjæresten din også. 

Anonymkode: 7922b...e07

• Liker 3
Skrevet

Ehh hva annet skal hun gjøre? Sette seg med ryggen til alle og glo i veggen resten av kvelden? Være aggressiv mot alle som prøver å slå an en hyggelig prat og si som første setning at hun ikke vil (kan) prate med de? 

Hun har sagt fra til de at hun hadde type og må få lov til å snakke med andre mennesker når hun er på byen. Du overreagerer og virker ekstremt kontrollerende, du har ikke hatt grunn til å bli sint eller sjalu her. 

Anonymkode: 87e49...4a3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei selvfølgelig ikke. Jeg er bare så glad i hun at jeg blir redd for at noe skal skje, eller at hun skal møte noen. Snakket med hun om dette dagen etterpå og hun sier hun forstår meg, og at hun heller ikke hadde likt tanken på at jeg satt å snakket med haugevis med single damer. Likevel er hun jo ærlig virker det som, og forteller i detaljer hele kvelden. Stoler normalt fult og helt på hun, men blir usikker av slike situasjoner 

Jeg forstår at det ikke er så lett når du er så glad i hun. Men samtidig er det lureste du gjør å ha tillit til henne og la hun ha det gøy når hun er ute. Hun er kanskje forståelsesfull og tålmodig med deg nå, men over tid, dersom dette gjentar seg regelmessig så kommer hun til å få nok, det kan jeg nærmest garantere deg. 

Jeg har selv vært noe sjalu av meg da jeg var yngre, og det gjorde meg aldri noe godt, jeg er ufattelig glad for at jeg har blitt eldre og tryggere på meg selv, slik at jeg slipper dette. Dersom dama di skulle vært så dum at hun gjorde noe galt, ja da kan du kanskje være glad for at det ikke ble dere to til syvende og sist.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er bare så glad i hun at jeg blir redd for at noe skal skje. 

Sjalusi, du lyver til deg selv hvis du ikke ser at det er i det minste delvis at du ikke stoler på at hun klarer å velge selv, og at valget faller på deg. Hun har forsåvidt allerede valgt deg. Det hadde vært annerledes hvis hun var den som oppsøkte folk. Er man kvinne på byen, så BLIR man oppsøkt. Og det er ikke farlig i seg self i det heletatt. 

• Liker 2
Skrevet

Her kan du ta det direkte med henne: 

• Liker 7
Skrevet

Uh... Fra hennes ståsted snakket hun med mennesker, ikke single menn. Og om noen av de single mennene prøvde seg, så er det også lov, så lenge hun avviste de og sa fint ifra at hun har type og ikke er ute for å møte noen.

At hun føler behov for å måtte filme nå og da under kvelden for å bevise at hun ikke er utro, forteller meg at du har brukt en god del dose med emosjonell manipulasjon over tid. 

Hvorfor i helvete er du sammen med noen du føler du ikke kan stole på? Og føler du at hun har ansvaret for å kontrollere DIN urimelige sjalusi? Håper dama tar til fornuft og forlater deg 

Anonymkode: bf1db...e0d

• Liker 2
Skrevet

Du må være veldig kontrollerende når hun filmer at hun sitter alene og føler for å bevise at hun ikke la til noen på sosiale medier. Dama må jo få lov til å snakke med de som kommer for å snakke med henne når venninnen er opptatt. 

Anonymkode: 0fea4...9a1

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser ikke problemet i det hele tatt. Jeg har dansa med opptatte kvinner før også, uten at det er noe spesielt med det. Da ikke på en flørtende måte e.l.

Slå opp henne i ordboka også, så er det noe å lære.

Anonymkode: 6869e...b4e

• Liker 2
Skrevet

Hun har jo skrevet i sin tråd at hun har dårlig samvittighet for å ha snakket med andre menn den kvelden.

Anonymkode: e68e5...74a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun har jo skrevet i sin tråd at hun har dårlig samvittighet for å ha snakket med andre menn den kvelden.

Anonymkode: e68e5...74a

Kan det være samme troll tro??

• Liker 2
Skrevet

Hu har type. Hu er ikke fengslet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...