Gå til innhold

FF funnet noen andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en 32 år gammel mann som har hatt en 22 åring som FF. 

Siden jeg har tenkt på at hun er ung og sikkert har forventinger, og siden jeg har fått inntrykk av at hun er veldig på og interessert, har jeg hele tiden understrekt at det bare er for "pleasure", og at det aldri kommer til å bli noe mer eller seriøst. Spesielt siden jeg aldri har hatt interesse i å etablere meg med noen så unge.

I det siste har hun vært litt fraværende og merket da at jeg kanskje er litt mer interessert enn bare i å ligge sammen. Fant nylig ut at hun også har en annen hun har ligget med og sitter med inntrykk av at han kanskje er mer interessant enn jeg er.

Kjenner meg egentlig ganske såret, er det normalt å ligge med andre når man har en FF?

Anonymkode: a70f3...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig med avklaring på forhånd. Det er like vanlig som ikke. 

Anonymkode: 48bef...419

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Siden jeg har tenkt på at hun er ung og sikkert har forventinger, og siden jeg har fått inntrykk av at hun er veldig på og interessert, har jeg hele tiden understrekt at det bare er for "pleasure", og at det aldri kommer til å bli noe mer eller seriøst. Spesielt siden jeg aldri har hatt interesse i å etablere meg med noen så unge.

I det siste har hun vært litt fraværende og merket da at jeg kanskje er litt mer interessert enn bare i å ligge sammen. Fant nylig ut at hun også har en annen hun har ligget med og sitter med inntrykk av at han kanskje er mer interessant enn jeg er.

Kjenner meg egentlig ganske såret, er det normalt å ligge med andre når man har en FF?

Hvis jeg har en FF så er det jo bare for nytelse og jeg som ønsker å etablere meg vil da se meg rundt andre steder. Om det er normalt eller ikke, spørs hva vi har avtalt på forhånd. Hvis det ikke er noe sagt noe om det og jeg har en som understreker at vi bare møtes for nytelse, så tenker jeg at det er fritt frem med andre. 

• Liker 1
Skrevet

Du tenker at hun skulle holdt seg bare til deg? Etter at du eksplisitt har sagt at du kun bruker henne for pleasure? 

• Liker 13
Skrevet

Det er tydeligvis slik ungdommen gjør nå til dags🤷‍♀️ Jeg er 30 og hadde aldri villet ligge med flere i samme tidsrom. Helt uaktuelt å ha FF samtidig som jeg så meg om etter kjæreste. Men ser jo bl.a. her på forumet at det er mange som har flere FF/sexpartnere og som ikke engang opplyser samtlige om at de ligger med flere. 

Hun er kanskje for ung/i feil livsfase for deg da.

Anonymkode: 61ac3...7e1

• Liker 1
Skrevet

Du er interessert nå som hun ikke er interessert? Artig.

Anonymkode: 7cbad...8ec

• Liker 11
Skrevet

Ja, med mindre man avtaler eksklusivitet. 

I og med at du har vært klar angående at dette bare var for kos og moro er det heller ikke rart at hun søker videre etter mer seriøs mann. 

Synes egentlig det er litt snålt når noen blir sår og misliker at den andre finner andre når det helt klart er avtale om kun å være ff. Man kan ikke forvente forholds- trofasthet på slikt grunnlag. 

Anonymkode: be584...707

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er tydeligvis slik ungdommen gjør nå til dags🤷‍♀️ Jeg er 30 og hadde aldri villet ligge med flere i samme tidsrom. Helt uaktuelt å ha FF samtidig som jeg så meg om etter kjæreste. Men ser jo bl.a. her på forumet at det er mange som har flere FF/sexpartnere og som ikke engang opplyser samtlige om at de ligger med flere. 

Hun er kanskje for ung/i feil livsfase for deg da.

Anonymkode: 61ac3...7e1

Ts her.

Problemet e egentlig mest at hun nå slutter å ligge med meg fordi hu har begynt å ligge med noen andre. 

• Liker 1
Skrevet

Det er en grunn til at en slik relasjon ikke passer for alle. Man kan ikke avtale å ikke få følelser. Det er kjemi som trigger belønningssentre og lyst på mer. 

Her har du såret deg selv. 

Å begrense henne, for deretter å klage på at hun tar deg på ordet, er jo bare dumt.

Kanskje du har godt av å kjenne litt på det. Alltid når dette skjer jentene, får man beskjed om at man er for skjør, burde visst bedre.... 

Anonymkode: 08539...0cd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her.

Problemet e egentlig mest at hun nå slutter å ligge med meg fordi hu har begynt å ligge med noen andre. 

Det er ikke et problem, det er det redelige å gjøre dersom han andre er seriøs. 

Du har selv definert deg som ff. Poengtert akkurat det. Du tror hun ville ha deg som ff resten av livet?

Hun respekterer deg, angående at du ikke vil ha forhold, og trolig ham angående at han ikke vil være en av flere. 

Bra dame!

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lå med en mann tidligere. Han poengterte flere ganger at jeg ikke trengte å få forhåpninger.

jeg fortsatte å ligge litt med han, så møtte ein en ny fyr på byen og begynte å blir kjent med han.

kutta FF sagte men sikkert ut. Da jeg hadde fått bekreftet og understreket så sterkt at det ikke var noe mer så ser jeg ikke hvorfor en skal «skylde» den andre noe. 

• Liker 4
Skrevet

Man bytter også ut ff dersom man finner en man trives bedre med som ff. 

• Liker 7
Skrevet

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her.

Du får finne deg en annen da som søker det samme som deg :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slik ender vel alle ff-forhold. 

Det er moro til det ikke er moro lenger. 

Anonymkode: d1e22...f1d

• Liker 6
Skrevet

Bra innbilsk og si du bare vil ha sex og forvente hun skal holde seg til deg

Anonymkode: 03a2e...9ee

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du blir sjalu når du har følelser, sånn er det for alle. Derfor tror jeg også FF har blitt mere FWB?

Uten "kontrakt" kan alt skje🤗 For å få den beste "kontrakten" må dere selv  bestemme i felleskap.

Les denne til inspirasjon: https://www.knullekompis.com/knullekontrakt

Skrevet

Så lenge dere ikke er eksklusive kjærester kan hun ligge med hvem hun vil. Du har gjort feilen av å holde hun på gress for lenge for å få i pose og sekk, sex uten forpliktelse, og har egentlig følelser for henne siden du blir såret av at hun finner seg en annen. Ditt tap din feil 

Anonymkode: cfb0f...15a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts her.

Ja, det er jo den åpenbare risikoen, når man ikke ønsker å forplikte seg? Som man reder, ligger man. 

Anonymkode: bbd74...2c5

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 15.30):

Til pass til deg. Hahaha🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 4a451...d02

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...