Gå til innhold

Begynne livet på nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles sånn etter nesten 11år sammen med mannen. Det ble slutt ifjor og jeg håper så inderlig på å finne kjærligheten på ny... Kan noen gi meg tips om hvor eller hva jeg burde gjøre? Det jeg ikke liker er at jeg ikke aner hvor jeg er om ett år? Jeg leier en liten hybel nå med mine to barn og drømmen min er jo å finne en mann som har et hus. Aldri sikkert jeg bor i dette tettstedet, det kommer jo helt an på hvor han bor. Alt er så usikkert... 

Jeg er 33år, så er jo godt voksen. 

Hva skjedde i livet ditt når du startet på ny igjen etter bruddet? Jeg trenger motivasjonsord. Vil han dukke opp mot sommeren kanskje, med mer uteliv? 

Anonymkode: 3a3f6...9f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg hus da jeg ble alene. Ikke noe flott hus, men med god innsats årene etter ble det et veldig flott hjem. 

Mitt råd er å bygge opp ditt eget liv. Ikke vent på en mann som skal ha alt, og fikse livet for deg. 

Anonymkode: 98a62...ab4

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte meg hus da jeg ble alene. Ikke noe flott hus, men med god innsats årene etter ble det et veldig flott hjem. 

Mitt råd er å bygge opp ditt eget liv. Ikke vent på en mann som skal ha alt, og fikse livet for deg. 

Anonymkode: 98a62...ab4

Jeg har ikke nok egenkapital til det, så jeg må leie. Det må vel være et håp der ute for det. 🤭 Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke nok egenkapital til det, så jeg må leie. Det må vel være et håp der ute for det. 🤭 Ts

Kanskje du kan få Husbank-lån.

Anonymkode: ba1b9...6f3

Skrevet

Kjære TS! 

Jeg begynte også helt på nytt etter 11 år og to barn med eksen min.. Jeg gikk også rundt lenge og håpte og drømte om når den nye mannen skulle dukke opp. Jeg startet derfor å date, litt sånn halvhjertet. Jeg gikk på noen dates, noen møtte jeg igjen andre ikke. Men hele tiden kjente jeg på at jeg egentlig ikke var klar, jeg hadde så mye jeg måtte bearbeide, samtidig som jeg skulle bygge meg opp et nytt liv i ny leilighet med mine barn. Jeg var sårbar og tok det veldig tungt dersom jeg ble avvist.

Men nå, tre år etter føler jeg meg klar. Jeg har kjøpt egen leilighet, studerer ved siden av jobb og opparbeidet meg en ny vennekrets som ikke kjenner eksen min (vi hadde mange felles bekjente). Nå håper jeg på at jeg snart møter en mann som liker meg for den jeg er, og som jeg kan bli glad i. Men hvor jeg skal finne han, det aner jeg ikke..

Var ikke så mange råd her kanskje. Men ta vare på deg selv og barna, så kommer kanskje "kjærligheten" fortere.

Ønsker deg lykke til❤

Anonymkode: 1a210...a15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjære TS! 

Jeg begynte også helt på nytt etter 11 år og to barn med eksen min.. Jeg gikk også rundt lenge og håpte og drømte om når den nye mannen skulle dukke opp. Jeg startet derfor å date, litt sånn halvhjertet. Jeg gikk på noen dates, noen møtte jeg igjen andre ikke. Men hele tiden kjente jeg på at jeg egentlig ikke var klar, jeg hadde så mye jeg måtte bearbeide, samtidig som jeg skulle bygge meg opp et nytt liv i ny leilighet med mine barn. Jeg var sårbar og tok det veldig tungt dersom jeg ble avvist.

Men nå, tre år etter føler jeg meg klar. Jeg har kjøpt egen leilighet, studerer ved siden av jobb og opparbeidet meg en ny vennekrets som ikke kjenner eksen min (vi hadde mange felles bekjente). Nå håper jeg på at jeg snart møter en mann som liker meg for den jeg er, og som jeg kan bli glad i. Men hvor jeg skal finne han, det aner jeg ikke..

Var ikke så mange råd her kanskje. Men ta vare på deg selv og barna, så kommer kanskje "kjærligheten" fortere.

Ønsker deg lykke til❤

Så heldig du er som har fått deg en ny vennekrets, det er jammen ikke lett når man er over 30 år. De fleste som går fea hverandre har minst to barn smen får jeg inntrykk av. Jeg har bare ett, så med lite venner og et barn som er her på deltid, blir det ensomt. Uansett, lykke til begge to.

Anonymkode: fa85f...d3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så heldig du er som har fått deg en ny vennekrets, det er jammen ikke lett når man er over 30 år. De fleste som går fea hverandre har minst to barn smen får jeg inntrykk av. Jeg har bare ett, så med lite venner og et barn som er her på deltid, blir det ensomt. Uansett, lykke til begge to.

Anonymkode: fa85f...d3b

Jeg var på samme alder som deg da jeg gikk gjennom mitt samlivsbrudd, og jeg vet alt om hvor vanskelig det kan være. Men alt blir heldigvis litt lettere med tiden og man får tingene på avstand. Jeg håper det samme vil skje for deg❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...