AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Hei dere 😞 Vi gikk hvert til vårt nå for 4 måneder siden og jeg har enda ikke fått stablet psyken på beina igjen 😫 Tilværelsen som singel er utrolig kjip etter over 11 år i forhold og det blir mye tid til å sitte hjemme alene og leter etter motivasjon og mening med livet. Samtidig som jeg har mye skyldfølelse for det ble slutt og for at jeg ikke var flinkere til å se hennes behov og verdsette det jeg hadde. Vanskelig å se at hun er så klar for å gå videre og allerede etablert seg med ny kjæreste..Savner henne og familien hennes utrolig mye og alt vi hadde bygget opp sammen gjennom årene🥺 Det er vanskelig å elske noen som ikke elsker deg tilbake og det er minst like vanskelig og ikke ha mennesker rundt seg i en slik prosess. Lite venner og familien min er totalt fraværende selv om de kjenner til situasjonen. Dagene er utrolig vanskelige og jeg legger meg som oftest veldig tidlig for å forhindre at det blir tid til psykisk tankekjør. Noen råd? Anonymkode: 5b836...af9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Gå i terapi? Anonymkode: 7cd49...120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 4 måneder er ingenting . Dette tar tid og det er ok. Ikke forvent å komme over det fort heller for da blir du bare skuffet. Dette er en del av livet og det er millioner av mennesker som går igjennom det samme over hele verden hele tiden. Helt normalt å være lei seg nå. Eneste rådet jeg kan gi er at du viser ekstra omsorg for deg selv og holder ut nå i en vanskelig periode av livet. Livet går opp og ned . Ikke spark deg mer ned enn nødvendig. Finn deg mye mål eller tenk på noe du har lyst til og jobb mot det. Mosjon hjelper litt. Men dette må du dessverre føle deg igjennom. Prøv å ikke glorifiser henne også. Tenk på det som var dårlig og de tingene du ikke liker med hun. Ta hun ned fra pidestallen. Og ha håp! Det blir bedre og en dag treffer du noen også Anonymkode: ee31a...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Her tok det dessverre 4 år før ting ble bedre. Var sammen i 12 år. Men null kontakt og fokus på alt som var negativt og dårlig hjelper på savnet Anonymkode: aecb4...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Synd dere menn oppdager for sent at det er særdeles lite lurt å kalle det kvinner desperat forsøk å ta opp for mas, til vi gir opp og går videre. Siden hun har gått videre er det ikke mye annet å gjøre enn å ta lærdom av det, og være bedre partner neste gang. Det blir bedre. Livet går videre. Anonymkode: 77d56...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Det beste rådet jeg kan gi er å ikke styrte inn i et nytt forhold for å unngå ensomheten. Se på dette som noe du skal finne ut av selv. Lær deg å ha det godt alene og bygg opp andre relasjoner som gjør at du aldri igjen sitter i denne situasjonen, samme hva som skjer. Anonymkode: 6222a...f99 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 Har hun etablert seg med ny kjæreste 4 måneder etter et forhold som varte i 11 år? Au, det skjønner jeg godt du sliter med! Men som noen over her sier, 4 måneder er ikke mye tid å komme over noen på. Jeg gjorde det slutt med min eksmann for ni måneder siden og det er tøft selv for meg som gjorde det slutt. Jeg er overhodet ikke klar for noen date igjen eller noe lignende. Det kommer nok minst til å ta et år før det er noenlunde bedre. Så, kort sagt, det går over! Jeg lover Anonymkode: d7dbd...5c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå