Gå til innhold

Sexlysten min har blitt så lav..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært kjærester i 2 år (ikke samboere enda) og sexlysten min har dalt. Jeg får så dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min.

Litt backstory så går jeg på cerazette (har tidligere opplevd at annen hormonell prevensjon har redusert sexlysten min, men gå på noe pga menssmerter og er ellers veldig fornøyd med cerazette), jeg går sisteåret på master så det medfører jo litt stress, og hver gang jeg henger sammen med kjæresten (2-3 ganger i uka) så har vi sex morgen og kveld (det er blitt veldig rutinepreget).

Jeg prøver å ta meg sammen, få litt liv i ting, tar initiativ til nye posisjoner, sexleketøy, lengre tid på foreplay, og tenker at hvis jeg "utsetter" meg nok for for sexen og er eksperimentell nok så kommer sexlysten tilbake. 

Det er som regel kjæresten min som tar initiativ til sexen (jeg prøver også, men er jo ikke kåt lengre så da blir det mer klinisk i form av at jeg tenker "i dag skal jeg ta initiativ til sex først" lenge før selve sexen skjer), og jeg tar meg ofte i å tenke "here we go again..." og at jeg egentlig heller bare vil ligge å kose. Misforstå meg rett, sexen er god den når vi er midt i akten og jeg er glad for at vi hadde sex når sexen er ferdig, men dette er vel ikke helt slik det skal være?

Noen tips? Har noen her vært i en lignende situasjon?

Anonymkode: a9976...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...