nøtta Skrevet 22. november 2021 #1 Del Skrevet 22. november 2021 Hei. Lurer på andres synspunkt på dette. Jeg prøver å få samboer med på trening, men han kan ikke fordi han klør litt i halsen. Dette har vert en unnskyldning før også, at han er litt sår i halsen og derfor for syk til å trene. Jeg er veldig uenig i at dette er grunnlag for å ikke trene, og føler det er en dårlig unnskyldning for å ikke gidde. Har hørt flere også si de ikke kan trene fordi de er litt sår/hes i halsen. Jeg selv var på trening i dag med ekkel hals, men det går jo over, og gjør ikke økta dårligere. Hva tenker dere? Er det latskap å ikke trene når en klør litt i halsen, eller er det legit grunn til å droppe en økt? (Dette uavhengig ift korona, om noen må bruke det som argument). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Del Skrevet 22. november 2021 Jeg trener aldri når jeg brygger på noe. Konsekvent. Kanskje derfor jeg nesten aldri er forkjølet, maks en gang i året, fordi jeg nettopp tar det med ro når jeg er pjusk. Anonymkode: 7ccbb...6a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Del Skrevet 22. november 2021 Man bør ikke trene når man brygger på noe. Dette kan gjøre deg mer syk fordi kroppen ikke klarer å hente seg inn igjen Anonymkode: ab5a4...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå