AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Hater å snakke om penger nå som min mor er veldig syk. Hun har ikke lenge igjen å leve, og hun ble skilt fra min far for 2,5 år siden. Nå viser det seg at min far sitter på mye mer etter henne, og han sitter igjen på lite. Min mor står fortsatt som eier på barndomshjemmet men far har fått mor til å skrive under på at han tar over hele huset imot at hun fikk et lite hus og måtte betale mye gjeld. I ettertid har dette vært en veldig dårlig og urettferdig fordeling. Det har vært advokat i bilde men saken ble stoppet fordi mor var så syk. Mest av alt har jeg bare lyst å drite i hele saken og bare la min far være, samt la han få pengene han sitter på. Han sier han skal gjøre meg arveløs så da får ikke jeg mye igjen, dessverre. Hater denne mannen så mye og jeg har så lyst å ta ifra han alt han eier og har! Han har behandlet moren min som søppel men ønsker ikke å gå i detalj! Har tatt kontakt med advokater men flere kvier seg for å ta en slik sak. De mener at moren min er for syk, og de mener at siden det har vært advokater i saken tidligere så blir saken vanskelig å gjenoppta da mor ble enig med far om at han skulle få det meste mot at hun fikk det ene hun ønsket.. Sett i ettertid er det skjevfordeling! Synes det er for lett for folk utenfra å si «bare glem det», fordi det er snakk om store verdier og masse penger.. Hater å snakke om arv, men slik er livet dessverre. Har veldig lyst å finne en advokat som kan ta opp saken og vinne det mor har fått fortapt men da vil jo hatet i familien bli enda sterke igjen fordi jeg er hatet av far og hele hans familie fra før av. Ikke at det gjør meg så mye, men jeg tar en stor risiko med dette jeg også. Anonymkode: 1112c...06f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Om din mor er døende, bryr hun seg neppe nevneverdig om hva hun selv sitter igjen med. Du vil uansett arve din far og få halvannen million som et minimum. Så det koker vel ned til om du selv vil få det bedre dersom du går til krig om dette? Vil du det? Anonymkode: acde6...0ee 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om din mor er døende, bryr hun seg neppe nevneverdig om hva hun selv sitter igjen med. Du vil uansett arve din far og få halvannen million som et minimum. Så det koker vel ned til om du selv vil få det bedre dersom du går til krig om dette? Vil du det? Anonymkode: acde6...0ee Det er så vanskelig fordi jeg vil jo gjerne at pengene til mor skal være hennes, men som du sier så blir det jo krig dessverre.. Anonymkode: 1112c...06f 1
SnartMammaLykke Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om din mor er døende, bryr hun seg neppe nevneverdig om hva hun selv sitter igjen med. Du vil uansett arve din far og få halvannen million som et minimum. Så det koker vel ned til om du selv vil få det bedre dersom du går til krig om dette? Vil du det? Anonymkode: acde6...0ee Men barna bryr vel seg..
smilo Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om din mor er døende, bryr hun seg neppe nevneverdig om hva hun selv sitter igjen med. Du vil uansett arve din far og få halvannen million som et minimum. Så det koker vel ned til om du selv vil få det bedre dersom du går til krig om dette? Vil du det? Anonymkode: acde6...0ee Hvordan kan du love TS å få halvannen million? Det er vel ikke stort igjen etter far når han er borte, om han ikke ønsker at TS skal få noe etter ham. Da gir han bare bort alt før han dør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå