AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Noen som har erfaringer de vil dele om serumet? Min hudpleier prøver virkelig ivrig å pushe dette, store lovnader. Jeg er litt skeptisk. Mye gode reviews på blivakker.no og lignende sider, men skulle gjerne hørt noe på et forum? Vært litt mer betryggende.. Så ja, erfaringer? Anonymkode: a42db...50c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Jeg tror personlig alle slike øyevippe-greier er bare tull og bullshit. Man kan ikke SMØRE på noe utenpå huden, og få hår til å vokse tettere og bedre og lengre, det sier seg selv! Hår har en genetisk kode, ferdig programmert til å falle av ved en viss lengde og alder. Da hjelper det ikke å kladde på noe krem eller olje eller "serum". Det forandrer ikke noe. Vippehåret faller av når det faller av. Og det blir i alle fall IKKE flere hårrøtter og vipper av å smøre på noe! Vi er født med det antall vipperøtter vi har, og det er umulig at nye kan dannes i voksen alder. Anonymkode: 78165...600
Carrot Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 om du bruker det riktig så ja, da funker det, men det tar tid..
Maddy25 Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Jeg bruker dette nå for første gang. Har prøvd flere andre før. Vippene mine var i skikkelig dårlig stand før jeg begynte med dette for en uke siden. Synes nå at kvaliteten på vippene er bedre. Maskaraen går mye finere på. Så jeg er så langt veldig fornøyd🙂
Peanut Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Jeg prøvde det serumet i 3 måneder. Merket ikke stor forskjell ._. ikke noe mer på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå