AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Hei. Jeg har alltid veldig høye skuldre, bokstavelig talt. Jeg prøver å være bevisst på dette, men med en gang jeg ikke konsentrerer meg om det, er de oppe igjen. Har fått mange kommentarer fra omgivelsene på dette. Uansett, så har det ikke vært noe problem inntil nå de siste par månedene. Men nå har jeg slitt med hodepine og vond nakke en god stund. Aner jo ikke om det har noen sammenheng, for jeg har vært mye syk denne høsten, så det kan jo være det også, men jeg begynner å bli litt desperat. Så, er det noen som har noen tips mot høye/anspente skuldre? Noen som har prøvd sånn type korsett som skal hjelpe på holdningen? Anonymkode: 7916e...44e
Kalevala Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Hei! Jeg gikk en gang til en naprapat som forklarte meg at det er helt umulig å la være å ubevisst heise skuldrene, så ikke tenk på at du skal unngå det. Gjør heller noe med det du kan påvirke, og det er å senke dem igjen når du oppdager at de er oppe. Har du migrene? Nakkesmerter er et veldig vanlig migrenesymptom, og pleier å bedres når migrenen behandles riktig. https://hodepinenorge.no/test-om-hodepinen-din-kan-vaere-migrene/
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Kalevala skrev (11 minutter siden): Hei! Jeg gikk en gang til en naprapat som forklarte meg at det er helt umulig å la være å ubevisst heise skuldrene, så ikke tenk på at du skal unngå det. Gjør heller noe med det du kan påvirke, og det er å senke dem igjen når du oppdager at de er oppe. Har du migrene? Nakkesmerter er et veldig vanlig migrenesymptom, og pleier å bedres når migrenen behandles riktig. https://hodepinenorge.no/test-om-hodepinen-din-kan-vaere-migrene/ Takk for svar:) Jeg har aldri hodepine til vanlig, kun nå de siste månedene. Så ingen migrene tror jeg:) Anonymkode: 7916e...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå